הינה הוא בא! הקיץ של שנת 2023 מעבר לפינה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ04-06-2023
הינה הוא בא! הקיץ של שנת 2023 מעבר לפינה

הקיץ סוף סוף בפתח, ואיתו מגיעה הציפייה לחופשות, רגיעה וכיף בשמש. אם אתם מחפשים חופשה בלתי נשכחת בקיץ, אל תחפשו רחוק יותר מאזור הצפון הציורי. מאמר זה יסקור מבחר צימרים עם בריכה בצפון, ויספק סקירה כללית של החוויות יוצאות הדופן שמחכות לכם בקיץ 2023.

 

צימרים בצפון עם בריכה - נופש מושלם ומרענן

בכל הנוגע לבחירת לינה, צימרים בצפון הפכו פופולריים יותר ויותר בשל הקסם והנוחות הייחודיים שלהן. הצפון מתגאה במגוון אפשרויות נהדרות, החל מבקתות נעימות השוכנות ביער ועד וילות מפוארות המשקיפות על אגמים שלווים. צימרים אלו מציעים יציאה מרעננת ממלונות מסורתיים, ומספקות פרטיות וחווית בית הרחק מהבית.

 

סביבה טבעית סוחפת:

אחד משיאי החופשה בצפון הוא נוף הטבע עוצר הנשימה המקיף אותך. כשתצאו מההשכרה שלכם, תמצאו את עצמכם שקועים בצמחייה עבותה, גבעות מתגלגלות ונופים ציוריים. קרבתו של האזור לשמורות טבע, גנים לאומיים ומסלולי הליכה מבטיחה שפע של פעילויות חוצות, כולל טרקים וטיולים מדהימים.

 

צימרים עם בריכה פרטית - שקט ופרטיות

כדי לנצח את חום הקיץ, צימרים עם בריכות פרטיות מציעות את הפתרון המושלם. תארו לעצמכם שאתם מבלים את ימיכם בשחייה נינוחה במים הצלולים או מתרווחים לצד הבריכה עם משקה מרענן ביד. בין אם אתם מטיילים עם משפחה, חברים, או מחפשים מפלט רומנטי, היוקרה של בריכה פרטית משלכם מוסיפה נופך נוסף של פינוק לחופשת הקיץ שלכם.

 

להתפנק בשלווה:

בעוד שהצפון מספק מגוון רחב של פעילויות ואטרקציות, הוא מציע גם אווירה שלווה עבור אלה המחפשים מפלט שליו. צימרים רבים נחבאים במקומות שלווים ומבודדים, ומספקות תחושת שלווה ובריחה מההמולה של חיי היומיום. זו ההזדמנות האידיאלית להירגע, להטעין ולהתחבר מחדש לעצמך ועם יקיריכם.

 

חקר תענוגות מקומיים:

מלבד הרוגע והשלווה, הצפון ידוע גם בחוויות הקולינריות העשירות שלו. מסעדות ומסעדות מקומיות מציעות מגוון מענגים של מעדנים אזוריים, החל מפטיסרי מפנקים ועד למעדניות מדהימות וטעימות במיוחד. התפנקו עם מנות מעוררות תיאבון וגלו את הטעמים המיוחדים שמגדירים את הסצנה הגסטרונומית של הצפון.

 

המלצות לצימרים בצפון עם בריכה פרטי:

ולדמנס
בין הנוף הגלילי להרים העוטפים, בין מציאות לדמיון, בין שלווה לריגוש, בין האושר לרוגע, משתרעות שתי סוויטות יוקרתיות המציעות לכם אירוח אישי, חם ומפנק, טיפולי ספא, ארוחת בוקר גלילית וחוויה ברמה אחרת.rnrnסוויטות ולדמנ'ס ממוקמות בקצה כפר ורדים טובלות בחורש טבעי השומר היטב על מיקומן הדיסקרטי. הסוויטות ממוקמות בנפרד זו מזו ומציעות לאורחיהן עיצוב יוקרתי מרהיב, בר פינוקים עשיר מכל טוב, שימוש בריהוט איכותי ומתחם גן פרטי לכל סוויטה הכולל בריכה מפנקת ומחוממת, ופינות אירוח מעוצבות. 
טלפון: 052-9097755 לעמוד המידע של ולדמנס
ולדמנס
מילגרוס בוטיק
אחוזה פרטית לחלוטין, מרהיבה ומפנקת, למשפחות וזוגות מול נופי הגליל והים התיכון. עם בריכה מחוממת פרטית, ספא זרמים ועוד.
טלפון: 052-9127742 לעמוד המידע של מילגרוס בוטיק
מילגרוס בוטיק
אהבה ורומנטיקה
חופשה איכותית, מפוארת ורומנטית "על המים", הכוללת בקתות מעוצבות עם בריכה פרטית לכל בקתה מחוממת ומקורה מול נוף מרהיב לכנרת.
טלפון: 052-9097745 לעמוד המידע של אהבה ורומנטיקה
אהבה ורומנטיקה
Y האוס
*ישנו מרחב מוגן צמוד לסוויטה* מתחם תענוגות חדש ומופלא בשם "Y האוס" מעוצב ביוקרה ופאר אמיתי, מתפאר בשתי סוויטות קסומות ברמת גימור גבוה במיוחד, עוצבו על ידי מעצבים הטובים בארץ ששמו דגשים על ניקיון ונוחות מירבית, שתיהן מאובזרות לחלוטין ושקטות, מתהדרות בבריכת שחיה פרטית מול נופים פתוחים.rnהסוויטות בנויות באינטימיות ופרטיות, ומיועדות לזוגות בלבד לנופש ייחודי ברמה גבוהה של פינוק בסוויטות שכולן טוב.rnהמתחם שוכן במושב המיוחד משמר הירדן בלב הגליל המרהיב, עם נופים קסומים ואוויר צח שלא יאפשר אווירה אחרת משלווה.
טלפון: 0529787852 לעמוד המידע של Y האוס
Y האוס

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים