צימרים לפי מספר חדרים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ30-07-2017
צימרים לפי מספר חדרים

צימרים לפי מס' חדרים


המסע לחופשה המוצלחת: כיצד תבחרו צימרים לפי מספר חדרים


רגע לפני שאתם סוגרים צימר עם 2 חדרים למסיבת הרווקים שכוללת 20 אנשים, עצרו וחשבו שנית: תזדקקו למקום גדול כדי לחגוג כמו שצריך.


ואתם גם לא באמת רוצים שחתן השמחה ירגיש שאתם קצת… איך נאמר? לא הכי לארג'ים.

 

אם יש טעות קריטית שנופשים רבים עומדים מאחוריה, היא בחירה שגויה של מספר החדרים בצימר. בעוד שכמשפחה או זוג העניין פשוט למדי ומאפשר בחירה בין סוויטה פרטית לבין בקתה בתוך מתחם משותף, קבוצות גדולות נוטות להסתבך במיוחד.


החשיבה המפרכת על הרכב נכון ללינה משותפת לפעמים עולה לקבוצה בהנאה מן המקום. אז איך באמת בוחרים צימרים לפי מספר חדרים?

 


 

תספור את החבר'ה


כן, גם את האחרון שבהם שאמר שאולי לא יגיע. הסיבה היא, שכך תדעו להעריך עוד בטרם השיחה עם בעל הצימר, כמה נפשות תהיו לכל היותר ומהי העדפת הלינה של כל אחד מכם. מכאן תוכלו לנסח לעצמיכם ולשאר מה אתם באמת מחפשים. זכרו שיש לכם יתרון עצום: יש לכם את היכולת למלא את המתחם לבדכם ובכך להפוך אותו לפרטי לחלוטין! לידיעת המארגנים שביניכם, זהו גם הזמן להחליט על מסגרת התקציב. כדאי לדעת, כי צימרים לפי מספר חדרים נעים על טווח תקציבים שונה: ככל שמספר החדרים עולה, כך גם התשלום. לאחר שהשגתם את מספר המצטרפים ואת מסגרת התקציב, תוכלו להפשיל שרוולים ולצאת לחיפושים.

 

בול פגיעה


בעולם האירוח, תמיד עומדות לפניכם מספר אפשרויות בחירה. נניח שאתם קבוצה של 8 זוגות. כל זוג יעדיף את הפרטיות נוסף על החוויה הקבוצתית ולכן כדאי לבחור במתחם נופש בעל 8 צימרים. יחד עם זאת, גם וילות נופש מספקות חדרים גדולים ופרטיים תחת קורת גג אחת ולכן תוכלו לחפש במקביל וילת נופש בעלת 8 חדרים. אם מסגרת התקציב שנקבעה היא קטנה יותר ואתם מוכנים כמובן להתפשר, תוכלו כמובן לבחור במספר חדרים קטן יותר ולברר את האפשרות להנחת מזרונים נוספים בצימר, או לינה על ספת הוילה. ולפני שתרוצו לחפש את יתרונותיו וחסרונותיו של כל מתחם רק נוסיף, שכדאי לכם להשקיע במקום שאהבתם יותר. חשוב שתאהבו את מה שאתם רואים ותראו במקום כחופשה חלומית במיוחד, מאשר תתפשרו על המחיר במקום שהגדרתם כ"סביר". הרי כמה נופשים קבוצתיים כבר תוכלו לערוך בשנה?


לא רק זוגות נחשבים לקבוצת נופשים, אלא גם משפחות גדולות: חגיגת יום הולדת מיוחדת, חתונת זהב או כסף או בילוי משפחתי גדול, תמיד יצריכו מכם השקעה מיוחדת ואיחוד משפחתי מרגש עם הדודה שצובטת בלחי חזק מידי. כמשפחה, מומלץ לבחור צימרים לפי מספר חדרים שיאפשר לכולכם שהות נוחה ורגועה, שתאפשר לכם להתרכז בחגיגות ובהנאה המשותפת, מאשר בהרכב הלינה בחדרים. יחד עם זאת, חשוב לברר היטב מראש מי ישן עם מי. ייתכן שעדיף לשכן את הילדים יחדיו בחדר נפרד בוילה, או לאפשר לסבא וסבתא גישה נוחה ונטולת מדרגות אל הצימר הקרוב ביותר למתחם המשותף.

 

חופשה בצפון היא בעלת סנטימנטים גבוהים לשקט ולשלווה וכמובן אם אתם כבר כאן, אין מפתה יותר ממנוחה במיטה או בג'קוזי הפרטי. למרות זאת, זכרו שהגעתם עם אנשים אהובים שנוכחותכם חשובה להם. בין אם אתם מתארחים במתחם שבו מדשאה גדולה מפרידה ביניכם לצימר השכן, או שאתם נמצאים תחת אותה קורת גג בוילת נופש, זכרו שהחוויות אינן מתרחשות מעצמן ואף פעם לא לבד. קפצו יחד לבריכה, אכלו ארוחות משותפות ובעיקר – תתגאו בעצמיכם! הצלחתם לדייק בפרטים הקטנים דוגמת הבחירה של צימרים לפי מספר חדרים בדרך הנכונה, שעושה לכם חופשה פשוט מושלמת…

 

 

לצפייה בצימרים עם מתחם גן פרטי,     לצפייה בצימרים ל-2 זוגות,    לצפייה בצימרים עם 6-8 יחידות או יותר ,


צימר עם 9 חדרים ומעלה

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים