לא מרוקנים את הכיסים: צימרים בפחות מ-600 ש"ח לזוג!

מאת: צוות התוכן של צימרטופ04-07-2017
לא מרוקנים את הכיסים: צימרים בפחות מ-600 ש"ח לזוג!

איך שלא תסתכלו על זה, חופשה היא לא דבר חסכוני במיוחד. אבל היי, הקלישאה אומרת שאין מחיר לחופש, נכון? ובשבילה כמובן שנשלם על מקום לינה יוקרתי, נרעיף על עצמינו את כל פינוקי הרום סרוויס ונקפוץ להתפרע בשופינג וארוחת שף, כי אם אנחנו כבר פה, אז עד הסוף.


אבל אם אתם אנשים שקולים יותר, מאוזנים יותר, שמעדיפים חופשה שלא תגרום לארנק לפרוץ בבכי, תרשו לנו להפוך בשבילכם את הקלישאה הלעוסה למשפט חדש והרבה יותר אטרקטיבי: אין חופש למחיר! היצע הצימרים ההולך וגדל מציע לכל זוג מתארחים ליהנות מחופשה מעולה במחירים הוגנים, סתם כי כיף לארח ולפנק אתכם (ואולי כי זה אחלה טריק שיווקי. אבל אם אנחנו נהנים ממנו, למי אכפת?).


אז לכבוד חנוכה החגיגי שבו כולנו סופרים את דמי הכיס מסבתא ועושים חשבון נפש כלכלי לקראת 2016, אספנו עבורכם צימרים מומלצים וזולים, שלא עוברים את רף ה-600 ש"ח. זה הזמן לקחת לעצמכם יומיים חופש מהעבודה, להזמין בייביסיטר וליהנות ממחירי סוף העונה כל העונה!


 קסם התמר במושב צוריאל


על מה ולמה: אנחנו מודים שלא ממש חיפשנו תמרים כדי שנוכל להצדיק את שם המקום, אבל לגבי הקסם אנחנו בטוחים לחלוטין. חופשה ציורית מתוקה ונפלאה ב-3 בקתות עץ כפריות שממוקמת מול נוף הרים מקסים. לכל בקתה ג'קוזי גדול ומחומם ושפע פינוקים.


חשבון בבקשה: 500 ש"ח ללילה לזוג באמצ"ש.

פינוקי החורף של המארחים: בקבוק יין משובח, פירות העונה, שתייה חמה חופשית.


טיול חינמי ליד: שמורת בריכות צוריאל – שתי בריכות עתיקות שמתמלאות רק בחורף במים ובשפע צמחייה. להכוונה מדוייקת התייעצו עם המארחים.


לאן מתקשרים לתיאום החופשה: 052-9708211


מרום הכרמל בעוספיה


על מה ולמה: אם אתם אוהבים את החופשה שלכם בלי נעליים, עם הרבה ספות ענק והרבה אוכל טוב, אתם במקום הנכון. אירוח דרוזי מפנק כהלכתו, הכולל בקתות עץ גדולות ויפות, חדר אוכל, פינות זולה (מחוממות) ונוף מדהים אל כל הכרמל! המקום כולו בנוי כחאן עתיק עם שבילי אבן, צמחייה צבעונית ובריכות מים מיוחדות.


חשבון בבקשה: 450 ש"ח ללילה לזוג באמצ"ש.

פינוקי החורף של המארחים: בקבוק יין, מטעמים דרוזיים משובחים.


טיול חינמי ליד: סיור בין סמטאות הכפר הכולל ביקור בבית התפילה הקדוש לתושבי הכפר – "החילווה" וסיור בבית הבד העתיק שנמצא ממש לידו.


לאן מתקשרים לתיאום החופשה: 052-9708213


 גשר לאוהבים במושב שפר


על מה ולמה: גשר רחב מוביל אל כל אחת מ-2 הבקתות הרומנטיות ומטמיע היטב את האורחים בלב הטבע הירוק, כך שהפרטיות כאן מלאה. בפנים אפשר להדליק כמה נרות, להפעיל את הג'טים בג'קוזי ופשוט להירגע מול הנוף שמימין או עם סרט טוב במסך משמאל.


חשבון בבקשה: 500 ש"ח ללילה לזוג באמצ"ש.

פינוקי החורף של המארחים: שתייה חמה חופשית, עוגיות ושוקולדים, קורנפלקס (וחלב כמובן!)

טיול חינמי ליד: נחל פרוד והמפלים היפהפיים, הזורמים כל הדרך אל מושב שפר והנחל המקיף אותו.


לאן מתקשרים לתיאום החופשה: 052-9121787



רומנטיקה בכפר בכפר חנניה


על מה ולמה: אחד המושבים הכי פסטורליים בצפון, שממוקם בול באמצע בין הכנרת, ראש פינה, צפת, בית ג'ן המושלגת וכרמיאל. כאן מחכות לכם 2 סוויטות בעיצוב משגע עם ג'קוזי פרטי ונוף משגע. במתחם המשותף תוכלו להמשיך וליהנות מג'קוזי ספא זרמים גדול ומפנק.


חשבון בבקשה: 550 ש"ח ללילה לזוג באמצ"ש.


פינוקי החורף של המארחים: עוגיות ביתיות, בקבוק יין ואפשרות לארוחות שף בהזמנה אישית עד אליכם לסוויטה.


טיול חינמי ליד: מאגר מים סודי ומוקף מדשאות נמצא ליד צומת המושב ומהווה נקודה שקטה ומדהימה לפיקניק סולידי ושלל

תמונות מרהיבות של שניכם. לתשומת לבכם – הכניסה למים אסורה!


לאן מתקשרים לתיאום החופשה: 052-9097767


 צימר אביב בכפר באבן מנחם


על מה ולמה: הוויית הכפר האמיתית של 3 הבקתות המיוחדות הללו היא דווקא בזכות האווירה האותנטית שנשמרה כאן היטב. מדובר בנקודה מרהיבה "על הגובה", מעל כל מרחבי הגליל ויחס אישי אדיב ונדיב לכל צמד מתארחים.


חשבון בבקשה: 400 ש"ח ללילה לזוג באמצ"ש, כולל ארוחת בוקר.


פינוקי החורף של המארחים: בקבוק יין, שתייה קלה/ חמה, פירות העונה, עוגיות, שוקולדים ועוד…


טיול חינמי ליד: שמורת ער אציל שנמצאת למרגלות המושב, כוללת צמחייה ייחודית רק לאזור זה,אתרי עתיקות מתקופות שונות, מחצבה ומאגר מים קדומים וקו שבר גיאולוגי מסקרן.


לאן מתקשרים לתיאום החופשה:052-9097758



 ארבל בתי קייט במושב ארבל


על מה ולמה: אולי מתחם הצימרים הכי מיוחד שנוצר אי פעם. 4 בקתות סקנדינביות למרגלות ההר המיוחד, שמתאפיינות בהמון "ספייס" אחת מהשנייה, שפע נדיר של צמחייה, בריכה מחוממת ומקורה, מתחם ספא הכולל סאונות, ג'קוזי ספא וחדרי טיפולים. גם פינת חי מיוחדת נמצאת כאן.


חשבון בבקשה: 490 ש"ח ללילה לזוג באמצ"ש.


פינוקי החורף של המארחים: שתייה חמה חופשית, בקבוק יין ואפשרות לארוחת בוקר צהריים וערב לפי בחירתכם.


טיול חינמי ליד: בתוך המתחם נמצאת חממה ביו-אורגנית, היחידה מסוגה בכל האזור, בה תוכלו ליהנות מסיור מודרך ללא תשלום בליווי המארחים החייכנים, לסייר ולטעום ממגוון פירות וירקות ולהתרשם ממבחר עצום של צמחים, כ-160 סוגים שונים! בנוסף, המארחים ישמחו לכוון אתכם אל כל אתרי החפירות הארכיאולוגיות במושב עצמו ובסביבה.


לאן מתקשרים לתיאום החופשה: 052-9097758



 אגדה של מקום בחד-נס


על מה ולמה: חד נס המיוחדת ליד הכנרת נחשבת כבר שנים למקום המושלם לחופשה ישראלית. אגדה של מקום הוא בבחינת אגדה אמיתית הכוללת 3 בקתות מלאות רומנטיקה ויופי, כאשר בחוץ ישנה שפע צמחייה וערסלים מדליקים לנמנום צהריים.


חשבון בבקשה: 500 ש"ח ללילה לזוג באמצ"ש.

פינוקי החורף של המארחים: קרואסונים ושתייה חמה, פירות, חלב ובקבוק יין


טיול חינמי ליד: שפך הזאכי הסמוך עובר ממש ליד המושב ומהווה מקום נפלא לטיול פסטורלי ופיקניקים. בקשו הכוונה מדוייקת מן המארחים לנקודות ההגעה שאינן כרוכות בהליכה במים (נפלא בקיץ).


לאן מתקשרים לתיאום החופשה: 052-9788346



 בקתות אהבה וחלום באביבים


על מה ולמה: כן, אפשר להתאהב בחלום הזה ואפילו די בקלות. המתחם היפהפה מציע 3 סוויטות זוגיות בעיצוב רומנטי, בריכה מפנקת לקיץ ומתחם ספא חורפי מפנק הכולל ג'קוזי ספא ענק וסאונה יבשה.

חשבון בבקשה: 500 ש"ח ללילה לזוג באמצ"ש. המארחים מתחייבים לקבל רק אתכם באופן אישי, כך שתוכלו ליהנות מהמקום לבד לחלוטין!


פינוקי החורף של המארחים: שוקולדים, יינות ופינוקים טעימים (מאוד!) בהפתעה…


טיול חינמי ליד: לאוהבי הנחלים שביניכם, מחכה נחל אביב-דישון שנמצא כמה דקות נסיעה מן המושב (לכיוון יראון) וכולל מסלול מעגלי מישורי ויפה במיוחד.


לאן מתקשרים לתיאום החופשה: 052-9098198


 

סוויט אמור במושב דלתון


על מה ולמה: מקום שקט ושלו שיש בו באמת את הכל. בריכה מחוממת ומקורה, ג'קוזי ספא זרמים, סאונה יבשה, גן מתקנים לילדים ו-5 סוויטות מקסימות ונוחות.


חשבון בבקשה: 490 ש"ח ללילה לזוג באמצ"ש.


פינוקי החורף של המארחים: שוקולדים, פיצוחים, פירות, יינות וגלידות שעושות חסד עם כאבי הגרון.


טיול חינמי ליד: אגם דלתון והר דלתון המרהיבים, שבהם הוקם שביל הליכה מישורי חדש וקליל (מתאים גם לטיולי אופניים).

השביל נפתח בחורשת אקליפטוס יפה ועובר בין מקורות מים קטנים, פרות וסוסים שמתרוצצים חופשי כשמסביב הנוף המופלא שאסור לפספס.


לאן מתקשרים לתיאום החופשה: 052-9121724



צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים