יומיים חלומיים בכנרת

מאת: צוות התוכן של צימרטופ25-07-2017
יומיים חלומיים בכנרת

עם כל הכבוד לטכנולוגיה והניכור שנטען שהיא מייצרת, העובדות בשטח מדברות בעד עצמן: ערך המשפחה היה ועדיין הערך החשוב ביותר בחיינו. הדרך הטובה ביותר לתחזק אותו, היא לקחת פסק זמן ולנסוע צפונה ליומיים (או יותר) מלאים טיולים, פינוק ומים…


אם אתם לא שייכים לאותו קומץ נופשים קטנטן שמעדיף לנחות בצימר בדיוק בשעת הצ'ק אין ולהסתגר בתוכו במהלך כל החופשה, הכתבה הזו בשבילכם. הצ'ק אין ברוב הצימרים מתחיל משעות הצהריים ומבקרים רבים שמגיעים מוקדם יותר תוהים לעצמם לאן כדאי להגיע. אז כדי שלא תלכו לאיבוד ותוכלו להגיע כבר מהבוקר ולטייל בהנאה, אספנו מספר מקומות מומלצים לטיולים המדליקים ביותר באזור לעונת הקיץ הקרובה. אתם מוזמנים להשאיר את התיקים ברכב ולקחת אתכם בגדים נוחים ומצלמה:


1. הזאכי – שפך הירדן המוביל לכנרת ועטוף בצמחייה צפופה, מזמן אליו מטיילים רבים לשעתיים הליכה בדרגה קלה ממש בתוך המים (עד גובה המותניים בשנים גשומות ביותר). אל תשכחו לעטוף היטב את הציוד ולהצטייד בבגדים להחלפה.


2. נחל יהודייה – מסלול מעגלי האורך 3-4 שעות למשפחות מטיבות לכת ונפגש עם מפל הזוויתן (דרך מתפצלת). אם בחרתם לבקר בזוויתן, מחכה לכם ירידה מאתגרת עד למפל הכוללת קטע ירידה בסולם. קחו בחשבון שהחזרה משם היא במעלה אותה הדרך ומאתגרת לא פחות…


3. טיולי ג'יפים רפאל – מגוון מסלולים מלאי אדרנלין ברחבי הכנרת. כל ג'יפ מכיל 8 אנשים ופתוח מצדדיו, כך שתוכלו לצפות בנוף (ואם יתמזל מזלכם גם בחיות בר). לחברה נהגים מקצועיים המשמשים כמדריכים ומתמחים בהתאמת הטיול באופן אישי לקבוצה. אפשר בנוסף לעצור לטבילה במקורות המים ולקיים פריסות בשטח.


4. עולם המים – אטרקציות מים מלהיבות וחוויות ספורט ימי על הכנרת. החברה נמצאת בטיילת העיר טבריה ומציעה שלל הנאות לכל המשפחה: שייט ביאכטה או בסירות מנוע, אופנועי ים, אבובים, בננות ועוד. לחובבי האקסטרים שביניכם, מחכה סירת קמיקאזה ש"מתעופפת" מעל המים ומסתובבת ב-360 מעלות. תוכלו לשלב בין מספר פעילויות.


לאחר שנהניתם מזמן איכות גדוש חוויות והנאה, תוכלו סופסוף לנוח ולהתרווח בצימר המפנק. גדלי הצימרים ומספר היחידות שבהם משתנה. אם אתם משפחה גדולה הזקוקה ליותר מיחידה אחת, תוכלו לתאם את הגעתכם למקום המונה מס' צימרים ובכך ליהנות ממתחם פרטי משלכם.


המומלצים שלנו בכנרת:


חצרות רון-הכי קרוב לשפת הכנרת..


אחוזת זאבי – פינוק מול נוף מנצח..


צלילי הפעמונים – נופש איכותי ורומנטי במיוחד..

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים