חופשה בצימרים עם 3-5 חדרים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ01-01-1970
חופשה בצימרים עם 3-5 חדרים

אתם 3 זוגות? משפחה גדולה? כמה חברים יחד? לצימרים עם 3 חדרים ומעלה יש בדיוק את מה שאתם מחפשים: יחידות נופש מעוצבות שמגנות על הפרטיות, בתוספת מתחם חוץ גדול שבו כולם יכולים ליהנות ביחד.

בעולם הצימרים בצפון קוראים לזה "חופשת הקסם"- חופשה במקום גדול ומלא מרחב, שופע מתקנים מפנקים ויש בו איזון מושלם בין חגיגה משותפת לבין פרטיות מלאה. מתחמי נופש בעלי 3 צימרים ויותר, מתאימים כמובן בראש ובראשונה למשפחות. חללי האירוח הפנימיים של כל יחידה עשויים להשתנות מאחד לשני אולם בדרך כלל יכללו מקום למשפחה ולעתים חדר שינה פנימי נוסף. כבר מן היציאה אל המרפסת הפרטית, תוכלו לגשת ישירות אל הגן ולפגוש את שאר החברים או המשפחה שהגיעו יחד איתכם. השימוש בבריכה ובכל מתקני המקום לשימושכם החופשי.

לא רק משפחות מגיעות לבקר צימרים בעלי מס' חדרים, אלא גם זוגות ומשפחות בודדות שזקוקים לאחד הצימרים מתוך כולם. מעצם בנייתו של המתחם, הוא לא נחשב פרטי. היתרון שבכך, הוא האפשרות ליהנות ממנו ומכל השפע שהוא מספק במחיר אטרקטיבי. גם אם במתחם החוץ לא תרגישו מבודדים, היחידות בכל המתחמים נבנות באופן ששומר על הפרטיות בפנים, כך שסביר להניח שגם דרך החלונות אין שום סיכוי שתיפגשו.

 

חופשה איכותית ומהנה לכולם:

סוויטות גן עדן במושב שומרה.  3 סוויטות סופר-רומנטיות עם חדר שינה נפרד לילדים וחוץ ססגוני ותוסס.


 

קרוב לים במושב בצת. 4 בקתות כפריות מתוקות ליד חופי אכזיב ובלב חורשים ירוקים.


 

אחוזת לב החורש במושב שומרה. 5 בקתות מפנקות באווירה גלילית מפנקת ונוף מקסים.


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים