יעשו לכם את השנה: הכוכבים העולים של 2016

מאת: צוות התוכן של צימרטופ11-07-2017
יעשו לכם את השנה: הכוכבים העולים של 2016

אז כדי לעשות לכם סדר בבלאגן ולגלות לכם מהם השדרוגים והתוספות הכי חמים של השנה, ריכזנו את הצימרים המצטיינים של 2016. הרשימה הסופית לפניכם:

 

הבריכה המחוממת מקורה היפה ביותר – עדנ'ס


אחוזת עדנ'ס מקפידה לקחת את המתחם שלה מידי שנה צעד אחד קדימה ולהוסיף עוד אלמנט כובש ביופיו שעושה לנו את השנה. והפעם, התמקדות מרעננת בבריכת השחייה הענקית, הוספת תאורה פנימית נעימה והכנסת האפשרות לטיפולי הידרותרפיה מיוחדים. המים ממשיכים לזרום כל הדרך עד למתחם הספא הפנימי, שמהווה השלמה מצויינת לפינוקי החורף הנחשקים ביותר.


 העיצוב הכי לוהט – דורנ'ס


סוויטת דורנ'ס נולדה לפני פחות משנה וכבר הוקפצה לראש רשימת מתחמי היוקרה היפים ביותר, הרבה בזכות הטאצ' העיצובי שבפנים. מראה רך ונעים לעין, אמירה רומנטית במינון הנכון ושילוב מדוייק בין אקלקטיקה, שאבי ופנג שווי – טרנדים עיצוביים שהם בעצם המילה האחרונה בתחום העיצוב. גם הגן הפרטי שומר על רמתו החדשנית ומציע בריכה מקסיקנית בעלת 2 מפלסים. ההרגשה שלנו – כדאי לזכור היכן שמעתם לראשונה על בריכה כזו.


הצימר והאטרקציה המושלמים יחד – אצולת הנוף / טרקטורונים בין הנחלים


אנחנו צופים לצמד הזה (ששידכנו לגמרי בעצמנו, אגב) שנה מצויינת. הכירו את אפשרות החופשה הטובה ביותר שלנו, הישר מהמושב הגלילי הנפלא יערה – לינה בסוויטות יוקרה עם בריכה פרטית מחוממת ומקורה וטיול טרקטורונים או רייזרים מדהים שיפגיש אתכם עם כל מה שכדאי לראות באזור. אגב, גם מסעדה מצויינת נמצאת כאן בתוך המושב כך שממש לא תצטרכו להוציא את האוטו מהחנייה. איזה קטע, בדיוק חשבתם להפתיע את בני הזוג בצימר עם טיול טרקטורונים? על לא דבר.

 

המתחם הפרטי המצטיין – פול ויו-pool view קונספט


וולקאם טו הוליווד, בייבי! למתחם פול ויו המדהים והחדש יחסית מגיעה כל מחמאה אפשרית. בעיקר בזכות 2 הגימיקים הבולטים שבו, שלא תמצאו באף מקום אחר: מסך קולנוע ענק ובריכה פרטית מחוממת לכל מתחם, בטמפרטורה הלוהטת של 35 מעלות (לצרכי השוואה, זוהי הטמפרטורה של המעיינות החמים בחמת גדר).  העיצוב הנוצץ והאקסקלוסיבי מבפנים ומבחוץ כולל בתוכו כל רמת תחכום אפשרית. תוסיפו לכך גם אירוח מושקע ופרטיות מוחלטת לכל אחת מ-2 הסוויטות ו-2 הוילות ותקבלו חופשה שאפילו שפילברג היה גאה בה.

 

הכי רומנטי שיש - ולדמנ'ס


אם אתם זוג שמצפה לקבל מהחופשה שלו 100% תענוגות, זה 100% המקום בשבילכם. לא רק המראה הרומנטי שמאפיין כל אחת מהסוויטות, אלא גם הבנת הרצון האישי שלכם בחוויה פרטית מפנקת, שמוקדשת רק לכם. העיקרון המנחה הזה גם ליצירתו של מתחם ולדמנ'ס, שנחשב לאחד המקומות הכי רומנטיים בישראל. החוויה מציעה 2 סוויטות יוקרה אידיאליות לחובבי הרומנטיקה, כל אחת במתחם פרטי ונסתר משלה, עם בריכה פרטית מחוממת ומקורה ומיני בר שופע כמו שאין באף מקום אחר. האמת? התאהבנו.


 

הנוף הבלתי ייאמן – גרין לנד


מישהו בטח הלך לאיבוד בתוך איזה מסלול, הגיע לנקודת התצפית המושלמת והבטיח לעצמו שכאן הוא יישאר לתמיד. בוילה גרין לנד אמנם לא תוכלו לחיות לנצח, אבל בהחלט תוכלו לנפוש כראוי מול התפאורה המרשימה ביותר שידע הצפון. הזמן היחיד שבו לא תזכו לראות את הנוף בשיאו הוא כנראה זמן המקלחת. היופי הזה יודע איך למלא כל פינה באור והמון ירוק, כולל גם את הנפש שנרגעת באופן אוטומטי. הנוף פה כל כך פתוח ומיוחד, שאנחנו מאמינים שהוא יזכה להיות מצטיין הנוף שלנו גם ב-2017.


 

הפינוקים הכי שווים – סוויטת מודרנו


רשימה חלקית של הדברים שמקבלים האורחים של מודרנו: ארוחת בוקר ענקית (וכשאנחנו אומרים ענקית אנחנו באמת מתכוונים לזה!), פחיות קולה, בקבוקי סודה, מעדני חלב חופשי במקרר, עוגיות, קרם גוף יוקרתי, נעלי ספא ובירות. ואם המפרט המרשים הזה עדיין לא הרשים אתכם מספיק, תרשו לנו לחדד לכם את החושים ולספר על עיצוב הקונספט הייחודי, רמת הנוחות, השירות המושלם והבריכה. הו, בריכת הפסיפס היוקרתית מול הנוף….


 

חדר השינה הכי גדול – עלמה


מישהו חייב לדווח על עלמה כשיא עולמי מסוג חדש. 120 מ"ר פלוס חצר בגודל דונם וחצי הם בהחלט ששווה לנפנף בו. אגב, אם חשבתם שהגודל משפיע לרעה על המרחק בין הרהיטים או יכולות העיצוב - אתם טועים בענק, תרתי משמע. מדובר באחת הסוויטות המדהימות ביותר בצפון בפרט ובישראל בכלל, שמורכבת מכל פיצ'ר אפשרי שאפשר לקבל. כן, כולל מגרש גולף פרטי.


 

השירות הטוב ביותר - גרנד ויסטה


על מלון הבוטיק המפואר הזה, מנצח אדם אחד, שיודע היטב שירות מהו. ורק על כך מגיע לו מאיתנו פרס ווירטואלי. גרנד ויסטה יודעת בדיוק מה אתם רוצים: ניקיון מושלם, שירות חדרים מהיר ואיכותי, מסעדה במקום, בית קפה חופשי ויחס של מלכים מפונקים. עוד לא זכינו להכיר את האדם שלא יצא מכאן שבע רצון ולא מיהר לספר לכולם שמדובר במקום שפשוט שווה להגיע אליו. ההמלצה היא כמובן שלנו, אבל תאמינו לנו שהרווח יהיה כולו שלכם.

 


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים