כך תדעו כי מדובר בבחירה של צימרים יוקרתיים

מאת: צוות התוכן של צימרטופ04-07-2017
כך תדעו כי מדובר בבחירה של צימרים יוקרתיים

לבטח שמעתם לא פעם שמה שקובע זו לא הכמות אלא האיכות, לזה בדיוק מתכוונים כאשר מדברים על צימרים יוקרתיים בצפון הארץ. צימרים בצפון הם חלק מהרוח הצפונית אך לא רק. בכדי שתצליחו לעורר את הרומנטיקה או לחילופין לתת לחופשה שלכם את תואר החופשה המושלמת, בואו באמת נדבר על מה מעניק את התואר צימרים יוקרתיים לאותם צימרים עם בריכה פרטית אותם אתם מחפשים. אז למי זה באמת מתאים? איך אפשר לשבור שגרה או לתפוס את הרגע באמצעות חופשה הרחק מכל השאר? כמה דברים שאתם חייבים לדעת לפני שאתם עושים בחירה של צימר יוקרתי בצפון.


לבדל את עצמכם באמצעות בחירת צימרים יוקרתיים בצפון הארץ


לבדל את עצמכם, זה לתת לעצמכם את הטוב ביותר, ביחס לכמה שנים אחורה בהן צימר יוקרתי היה צנוע, שהרי היום הוא מעניק לכם זמן להנאה משותפת או משפחתית גם בעלות שווה לכל כיס וללא מאמץ. פעם, מזמן, מה שהיה מבדל בחירה של צימרים יוקרתיים בצפון הארץ, היה בקתה של עץ עם ג'קוזי נפרד ומאידך, עם התפתחות הענף, הגיעו יותר ויותר שינויים אשר הפכו את ענף הצימרים למבוקשים אף יותר מבתי המלון הומי האדם. אז בזמן שאתם מחפשים חופשה עם כמה שפחות אנשים וכמה שיותר קרוב לצפון הרחוק או הקרוב למקום מגוריכם. המרחק? לא חייב להיות גדול, גם אם אתם גרים בחיפה עדיין, במרחק של חצי שעה, תוכלו להרגיש את הצפון כפי שלא הרגשתם אותו מעולם ולהרגיש חו"ל גם אם אתם במרחק של חצי שעה מהבית.


הנאות החיים ומה שיש לצפון להציע לכם


אז מה יכול לקדם אתכם צעד לחופשה שהיא כולה הנאה? הרבה מעבר לנוף, הרבה מעבר לג'קוזי נפרד בכל חדר. נכון להיום קיימים צימרים מהממים ומותאמים והכי חשוב? כאלו שנבדקו בקפידה על מנת לאפשר לכם לקבל את הצימר ההוא שראיתם בדיוק בתמונה. להוציא את החוויה החוצה, כך מצליח צימר יוקרתי לעשות זאת בכל פעם בהצלחה ולבדל עצמו מכל סוגי החופשה שהכרתם מאז ועד היום. אז איך אפשר לעשות וי ולהגיד שזה הרבה מעבר לבחירה של צימרים עם בריכה פרטית? נכון להיום משדרים הצימרים איכות ורמה גבוהה הבאה לידי ביטוי בספא גדול למספר אנשים, ג'קוזי זוגי ואפילו סאונה מפנקת. כל צימר מקבל עיצוב ייחודי ויש בו מיטה מרווחת זוגית, מטבחון מאובזר, פינות ישיבה ואפילו מרפסת המשקיפה אל כל שאר הנופים הצפוניים שמציע המקום. ירוק? צפון? זהו למעשה חלק בלתי נפרד מאותה חבילה יוקרתית הקרויה גם צימר של איכות על כל המשתמע מכך. אז איפה אפשר למצוא את החופשה האטרקטיבית הזו? איך אפשר להגיד אחרי שחזרתם מהצפון כי אכן הבחירה שלכם לא הייתה לחינם? באמצעות השהייה היוקרתית שלכם במושב פסטורלי או אפילו ישוב קטן או ערים מדהימות- זו בהחלט יכולה להפוך חופשה של פעם בחיים. גליל, כנרת, גולן, זה לא באמת תופס כזה מקום כאשר ניתן מהצימר להשקיף אל כל נוף שתבחרו, להרגיש את האוויר הנכון, הריחות הבלתי נשכחים וכמובן מה שיגרום לכם לחזור תמיד לאותו מקום ולהתאהב בזה בכל פעם מחדש.


מוכנים? את החופשה הבאה אתם עומדים לזכור לעוד הרבה מאוד זמן, כל מה שנדרש מכם הוא להיכנס לאתר ולבחור את מה שיהפוך זיכרון בלתי נשכח באמצעות בחירה של צימר צפוני הרחק מכל השאר.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים