מותק, החופשה התחפשה: 6 מתחמי נופש שנראים כמו מקומות בעולם

מאת: צוות התוכן של צימרטופ11-07-2017
מותק, החופשה התחפשה: 6 מתחמי נופש שנראים כמו מקומות בעולם




דמיינו לעצמכם מקום מופלא כמו מפרץ מקסיקו, הוואי, או אפילו הוליווד - המקומות הכי מדליקים שאפשר לבקר בהם וליהנות מכל רגע. ועכשיו תדמיינו, שעד שתגיעו לשם באמת, תוכלו לקבל מהם תמצית איכותית וחווייתית כמעט כמו הדבר האמיתי.

לכבוד פורים קבלו 6 מתחמי נופש מדהימים ביותר בצפון, שמקפידים להתחפש כל השנה למקומות שהם הכי אוהבים:

 

1. פול ויו קונספט – כשהוליווד נוחתת בגליל המערבי.

בינינו, אם לא היינו מספרים לכם שזה בארץ, כנראה שלא הייתם מנחשים לבד. פול ויו קונספט היא אחוזת נופש המורכבת מ-4 מתחמים שונים, כל אחד פרטי ומוקדש רק לאורחים המאכלסים אותו. אבל מידת החוויה ממש לא נעצרת כאן.

לכל מתחם בריכה פרטית מחוממת (כמה מחוממת? תשאלו את האורחים הנלהבים ששהו כאן בפברואר) ומסך קולנוע עצום עם סראונד קולנועי נלווה, שאפשר ליהנות ממנו תוך כדי השחייה בבריכה. אגב, אם נמאס לכם לשחות, תוכלו להפוך לבטטות כורסא על כורסאות הטלוויזיה המשוכללות שלכם.


 

2. אחוזת טרה קוטה – פרדון סניור, כאן זה מרכז אמריקה?

ראשוני המהגרים שעלו ארה"בה, היו ברוני האצולה הספרדיים, שזוכים כאן לשחזור כמעט מדוייק של נחלותיהם השופעות ברחבי דרום ומרכז אמריקה. ואיך אנחנו יודעים? בואו נגיד שראינו מספיק פעמים את "זורו" ו"הרוזן ממונטה קריסטו".

לאחוזה יש 11 סוויטות, מה שהופך אותה למקום ענק ומרשים, מלא גנים מטופחים, עם חוות סוסים בצד (כיאה לכל דון אלחנדרו, או פדרו, או משהו כזה) וכמובן פיצ'רים מודרניים כמו בריכה עצומה, מתחם ספא מושקע ולובי אירוח קבוצות שתוכלו לחגוג בו כל אירוע פרטי מתבקש.

אנחנו מריחים נשף מסיכות/ מניפות ושמלה מתנפחת?


 

3. אחוזת מאוריסיו – שלום לך ארגנטינה נהדרת!

האחוזה הזו ממש לא צריכה להתאמץ כדי שתחשבו על ארגנטינה היפה. ולמקרה שלא הבנתם למה,  נזכיר שמאוריסיו הוא נשיא ארגנטינה וחוץ ממנו יש עוד כמה מאוריסיואים מפורסמים מצ'ילה (כדורגלן), ברזיל (דוגמן) ומדינות נוספות בקו המוצ'ילרים הישראלי.

האחוזה פחות מזכירה את ארגנטינה האותנטית אבל ללא ספק את חוויית התיור שבמלונותיה. מדובר כאן בוילה עם 6 חדרי שינה מפוארים ביותר, שמרכזת את כל אורחיה בלובי מרהיב (שגם נשיא ארגנטינה לא יתנגד לשהות בו) וגן טרופי מול הים וראש הנקרה. הכי מזכיר את ברילוצ'ה…


 

4. נסיה – קאפ אוף תי, מיי ליידי?

לא צריך להסביר באיזו שפה מדובר, נכון? אנגליה מאז ומעולם היוותה את מודל התרבות האנושית, אלא שבסוויטת הבוטיק נסיה אנחנו חוזרים בזריזות אל המאה ה-17, התקופה הויקטוריאנית. גברים היו אדונים עם מקטורן ומגבעת, נשים היו ליידיז עם מחוך ומטרייה קטנה ומוזיקה קלאסית מוקפדת התנגנה ברקע.

טוב, אין צורך להיסחף. בסך הכל מדובר בסוויטה הכי יוקרתית כיום במדינת ישראל שמציעה מארח אישי צמוד לכל צורך (באטלר, בשבילכם), שף פרטי שיכין כל מה שתבקשו, ריהוט מקורי ששוחזר במיוחד עבור הסוויטה ומתחם גן שתיאלצו לראות בעצמכם, כי המקום בכתבה ייגמר אם נתחיל.


5. טרופי צימר ספא – אלוהה הונולולו.

אחחח, הוואי. הוויה אחת גדולה של חופים, אנשים יפים ושרשראות פרחים. האמת היא שאנחנו יכולים להישבע שאותו דבר קורא בטרופי צימר ספא, רק עם בריכה גדולה וג'קוזי ספא ענק כתחליף לחוף.

האווירה השקטה בתוך הבקתות והצמחייה הטרופית של מתחם החוץ לגמרי עושים את ההפרדה בין חוויית האירוח הישראלית לבין זו הטרופית מהאיים. אבל רק כדי שחלילה האופוריה ההווייאנית לא תעזוב אתכם, צפו גם לפירות חתוכים, ערסלים ענקיים ופרטיות מלאה כל עוד אתם כאן.


6. בקתות גן עדן – קדימה לדרום אפריקה!

יפה אבל פראית, פשוטה אבל מורכבת. לעצב מקום תחת הווייתה הייחודית של דרום אפריקה היא כמעט מלאכה בלתי אפשרית. אך בקתות גן עדן מצליחות להתעלות על הבלתי אפשרי וליצור מקום שרק ג'ירפות אמיתיות חסרות בנוף שלו.

הכל מלא ירוק, כיאה לאזורים השופעים והפראיים יותר, כולל בקתות עץ גדולות בעיצוב חיצוני מעניין (שימו לב לצבע התכלת של הבקתות, צבע נועז ולא שגרתי בעולם הצימרים הישראלי) ובריכת שחייה דמויית אגם טבעי. מעניין מה יקרה אם נכניס לפה איזה היפו…


דיברנו מספיק על חו"ל ועכשיו בואו ננחת בחזרה בארץ. כבר נתקלתם פעם בדרישות מצחיקות של נופשים?

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים