חופשה בצימר עם מתחם גן פרטי

מאת: צוות התוכן של צימרטופ30-07-2017
חופשה בצימר עם מתחם גן פרטי


אני בתוך הצימר נמצא…


צימרים פרטיים, כאלה שיש להם סוויטה וחצר שהיא רק שלכם, יודעים לקחת אתכם מאוד ברצינות. כאן תוגש לכם חוויה עוצמתית עם בריכת שחייה אישית, ג'קוזי ספא גדול, סאונה יבשה והרשימה עוד ארוכה…


אם נשווה את הצימרים לאופנה, שניהם נושמים את הקצב המתחלף בטרנדים, בהעדפות הקהל וברצון להישאר "מעודכנים" על ידי שכלולים ועיצוב. אלה שנצמדים לקצב השינוי המהיר, הם לרוב היוקרתיים ששום חידוש לא פוסח מעיניהם. עד לפני קצת יותר מעשור למשל, עוד צפינו בצימרים רבים עם בריכות גומי עגולות לילדים בחצר המשותפת, שהתחלפו בהדרגה לבריכות בנויות. אך הצימרים ששואפים למקסם עבורכם את החוויה, כבר רואים מרחוק את הדבר הטוב הבא: חופשה פרטית מאה אחוז. אמנם החוויה הכפרית הצנועה התחלפה בשפע ועיצוב מתוחכם, אך אותו המסר קיים: לכאן באים כדי לנוח, להירגע ולהעצים חוויות אישיות. ובעולם שבו כל העולם נמצא בכף ידינו, אפשר להבין מדוע מתחם גן פרטי הוא פסגת הנופש האולטימטיבית. 


כן שופטים לפי המראה החיצוני


אתם נכנסים לצימר, שוטפים את העיניים בעיצוב, טובלים בתחושת הפאר ויוצאים אל החצר הפרטית. גם בחיצוניות, כמו בפנימיות, הכל נתון לשינויים: גודל המתחם, המתקנים, הנראות והאבזור. חצר פרטית בצימר שלכם זה ברוב המקרים לפחות מתקן מים אחד – בריכה או ג'קוזי ספא זרמים ולעתים גם שניהם יחדיו. בנוסף אליהם, תזכו למנוחה בפינות ישיבה אינטימיות ומוצלות, מיטות שיזוף לצד הבריכה ובחלק מן המקומות תוכלו ליהנות מסאונות רטובות/ יבשות, פינה להקרנת סרטים, שולחנות משחק פינג פונג וסנוקר פרטיים, ערסלים ומה לא. 


"אמנם החוויה הכפרית הצנועה התחלפה בשפע ועיצוב מתוחכם, אך אותו המסר קיים: לכאן באים לנוח, להירגע ולהעצים חוויות אישיות. ובעולם שבו כל העולם נמצא בכף ידינו, אפשר להבין מדוע מתחם גן פרטי הוא פסגת הנופש האולטימטיבית."


לא כל הצימרים כוללים מתחם גן פרטי. אך אלה שכן, יכולים להיות מורכבים מסוויטה אחת פרטית לגמרי (או יותר מאחת השוכנות כל אחת במלוא הפרטיות), או ממספר יחידות, שלכל אחת מהן גן אישי ופרטיות מדהימה. בצימרים שבהם מספר יחידות וגינה פרטית לכל אחת, לרוב קיים גם מתחם גן משותף בו תוכלו להתכנס יחדיו אם הנכם משפחה או קבוצת חברים. אותו הרעיון נמצא גם בוילות נופש שבהן ניתן לנפוש כמשפחה או קבוצה ולזכות במתחם גן פרטי שבו כל הפינוקים והמתקנים בבלעדיות מלאה. 


חופשת תענוגות בלעדית


אם הצימר שלכם כולל חצר אישית, סביר להניח שתחושת הפרטיות בו היא מלאה. למרות זאת, זה בהחלט לגיטימי לשאול את בעלי הצימר אם אינכם בטוחים שכך משתקף מהמפרט והתמונות שראיתם. אל תשאלו האם "זה פרטי?" כדי לא לקבל את ה"כן" המובן מאליו ושאלו מהי קרבת החצר אל בתים נוספים או אורחים נוספים במתחם עצמו. אל הגן הפרטי שלכם תוכלו להזמין מעסים, ארוחות לסעודה על שפת הבריכה, סדנאות מהנות ועוד. יש לכם חלל ענק למלא בו את כל התענוגות שאתם חולמים עליהם!

צימרים מומלצים בפרטיות מוחלטת:


גמליורט במעלה גמלא- שני יורטים פרטיים לחלוטין, עם בריכה והאט טאב לכל אחד.


שלווה עילאית במושב ספסופה- שתי סוויטות נפרדות, עם בריכה וספא זרמים לכל אחת.


שאטו פרסטיז' בעין יעקב- סוויטת פאר לזוג או משפחה עם גן פרטי וגישה אל מתחם משותף ל-3 סוויטות נוספות.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים