חופשה בצימרים עם 9 חדרים ומעלה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ30-07-2017
חופשה בצימרים עם 9 חדרים ומעלה

חוגגים יום הולדת? מסיבת רווקים/ רווקות? חתונת כסף או זהב? או אולי סתם חופשה משפחתית?


במקום לקחת את כולם לארוחת ערב במסעדה, לופט צפוף או אולם אירועים, חשבו על זה לרגע: שבירת השגרה וחגיגה ייחודית הרחק בלב הטבע, עם בריכה, ג'קוזי ספא ושפע פינוקים. נשמע טוב, נכון? עכשיו גם אפשר לקיים. ברוכים הבאים לעולם מתחמי הנופש הגדולים ביותר, או בקטלוגם המקצועי – בעלי מספר היחידות הגבוה ביותר (9 חדרים ומעלה).


מתחמי הנופש הגדולים, מהווים בדרך כלל אחוזה, שמורה, כפר נופש או מלון בוטיק המדורגים בהתאם לרמת האירוח שבהם, תוך שילוב מגוון פעילויות משותפות, לצד פרטיות מלאה לכל חדר ולכל נופש. העיצוב בין הסוויטות או חדרי השינה יכול להשתנות בתוך המתחם שלכם, כאשר בחלק מן המקומות ישנה סוויטה אחת מפוארת יותר, בה תוכלו להלין את בעלי השמחה ולפנק אותם בעוד משהו קטן וטוב.


המרחב המשותף שלרשותכם עצום במיוחד. כאן לא תיאלצו להתחשב באחרים, היות שהמתחם כולו פרטי ונועד עבורכם ובשבילכם. ניתן לקיים ארוחות משותפות, ימי גיבוש מיוחדים, להשמיע מוזיקה וליהנות מארוחות טובות ומארחים צמודים שידאגו לכל דבר שתצטרכו.


מאחלים לכם בילוי קולקטיבי מהנה, אווירה מיוחדת וגיבוש בלתי נשכח.

 

אולי יעניין אתכם גם:


לוז כנרת במושבה יבנאל- שמורת נופש מרהיבה למשפחות גדולות וקבוצות, הכוללת 4 סוויטות ו-2 וילות נופש.


כלנית בטבע- מתחם נופש ענק הכולל 10 בקתות משגעות במרחק דקות ספורות מהכנרת. 


 אחוזת טרה קוטה במושב מעונה- אחוזה ספרדית יפהפייה, המותאמת במיוחד לקבוצות גדולות.

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים