איך מוצאים צימרים בצפון

מאת: צוות התוכן של צימרטופ04-07-2017
איך מוצאים צימרים בצפון

לכל אחד מאיתנו יש את המשקה האהוב, שהוא לא סתם מים או לימונדה. אותו משקה שיש סיבה טובה לכך שאתם שותים אותו, זה שפשוט אי אפשר להעביר בלעדיו את היום או השבוע.

ועכשיו, כך מסתבר, המשקאות שאנחנו הכי אוהבים יכולים ללמד אותנו הרבה על הנופש שהכי מתאים לנו ועל תכונות האופי של האנשים ששותים אותו. אז תביאו איזה קנקן ושבו למצוא את עתיד הנופש הקרוב שלכם:

 

קפה שחור/ נס קפה


אחד המשקאות הכי פופלריים בעולם, כמובן מעיד על טעם פופולרי בחופשה. אתם תעדיפו לנפוש במקום שיש עליו ביקורות טובות או במקום שקיבלתם עליו המלצה חמה מאנשים שאתם סומכים עליהם: מלון, כפר נופש, צימר ואפילו יעד מסויים בחו"ל. ייתכן שבחיי היום יום אתם אנשים אמיצים ופורצי דרך, אך את החופשה שלכם ממש לא תצטרכו לחפש במקום יוצא דופן. אתם הרי אנשים שיודעים ליהנות בכל מצב.


תה


בניגוד לדעה המקובלת שלפיה קפאין הוא החומר המעורר ביותר, דווקא התאין, אותו רכיב המצוי בתיון שלכם מעורר אפילו יותר. אנשי התה אכן אוהבים להתעורר ולחוות חיים איכותיים, שלווים, בריאים ומפנקים – ממש כמו שהצימרים הכפריים באזורי הגליל יכולים לספק. אם אתם אנשים של תה לסוגיו, אתם מחפשים חופשה מספקת ומלאה שתסדר לכם את המחשבות, רצוי בתוך בקתת עץ חמודה עם נוף יפה וארוחת בוקר בריאה. אין לכם צורך בחופשה ארוכה מאוד כדי להתרענן ולכן גם נופש של יומיים-שלושה יעשו את העבודה.


אספרסו


וכאן אנחנו עולים שלב אחד למעלה. אספרסו הוא מר ומהיר שטעמו נרכש. הוא מתאים לאנשים שאוהבים ריגושים וחוויות חדשות וכן, הוא גם מעיד על טעם יוקרתי משובח שממש לא מתאים לכל אחד. אוהבי האספרסו יתקשו לוותר עליו או להחליף אותו במשקה מעורר אחר ועל כן לא יכולים לרדת ברמה גם בכל הקשור לאיכות החיים והחופשות שלהם, שהופכות למפוארות ומוצלחות יותר מפעם לפעם. אולי זו בעצם הסיבה לכך שבכל צימר יוקרתי באמת, תהיה מכונת אספרסו.


יין


עולם היינות לא מתאים לכל אחד ומשלב איכות והנאה. היין פונה לאנשים אניני טעם, שכנראה מבינים דבר או שניים בבישול ואיזון טעמים במטבח. אתם בשלנים מצטיינים וכמובן שגם אתם חובבים מקומות מפוארים ושואפים אליהם. יחד עם זאת, תרבות היין נחשבת לאותנטית וניתן ליהנות ממנה גם מבלי נופש בארמון מלוכה פרטי. כמו היין, גם אתם קלילים וזורמים בהתאם ליכולת ולחשק העכשווי שלכם לנפוש ועל כן אזורי היקבים בגליל העליון הם המקום שהכי מתאים לכם לנוח בו תוך שאתם נהנים מבציר איכותי מיקבי האזור.


שמפניה


מי אמר שהיא נשית? אנחנו מכירים גם גברים רבים שנהנים משמפניה וממש לא מתכוונים להתנצל על זה. השמפניה היא כמוככם – קופצנית, שמחה ותוססת. אתם אנשים שאוהבים חגיגות בעיקר עם בני/בנות הזוג, חובבי רומנטיקה מושבעים ואנרגטיים. החוויה האקסקלוסיבית מתאימה לכם מאוד, בעיקר אם היא באה בצורת מתחם נופש מפואר וסולידי שמעוצב לטעמכם. חובבי השמפנייה יהנו בעיקר מנופש בגליל המערבי, שבו אפשר למצוא המון פאבים, חנויות משקאות והרבה, הרבה רומנטיקה.


בירה


לבירה אין גיל. מה שהופך אותה לאחד המשקאות הכי אהובים בישראל. הבירה היא כמוכם – תוססת, מתוחכמת ומשתלבת בכל מקום. אפשר לנוח איתה בבריכה, לראות איתה סרט, לבלות איתה בפאב וליהנות ממנה תוך כדי הארוחה, כך שללא ספק יתאים לכם לנפוש ליד איזו מבשלת בירה ברמת הגולן, שם גם נמצאים המון פאבים ומסעדות בשריות שהכי הולכות טוב עם המשקה האהוב שלכם.

 


 

חושבים על עוד משקה שהולך בול עם חופשה מסויימת? ספרו לנו בתגובות!

ובינתיים, האם אתם כבר מוכנים לעונת החתונות?

 

 

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים