חנוכה שמח במיוחד: לינה כפרית עם אטרקציה חורפית

מאת: צוות התוכן של צימרטופ11-07-2017
חנוכה שמח במיוחד: לינה כפרית עם אטרקציה חורפית

הצימרים המפנקים ישמחו לארח אתכם במחירים אטרקטיביים ולהציע גם מגוון פעילויות שונות שנמצאות ממש במרחק כמה צעדים. אז לכבוד חג האורים (והשמן), קבלו את הצימרים המושלמים לחורף ואת האטרקציות שעומדות לצידם:  

 

אחוזת כתמר יפרח וטרקטורונים בין הנחלים, מושב יערה.


אין דבר כיפי יותר מנופש קצר עם מתחם חורף פרטי, נוף יפה וטיול טרקטורונים במים והבוץ. אחוזת כתמר יפרח המדהימה היא אמא גאה ל-7 סוויטות בעיצוב משתנה, כשלכל אחת בריכה מחוממת ומקורה, סאונה יבשה ונוף פתוח, כאשר השהות מתקיימת תוך כל תנאי הפרטיות הטובים ביותר.

המחיר: בין 800-1,300 ש"ח ללילה באמצ"ש, בהתאם לסוג הסוויטה. תוספת לילד 100 ש"ח.

האטרקציה: טיולי שטח בנופים המיוחדים של הגליל המערבי, בטרקטורונים או רייזרים לבחירתכם.

ספיישל חנוכה: הנחות מיוחדות לשני סוגי הטיולים ואפשרות לשלב את כל המסלולים עם עצירת שטח של תה וסופגניות…

 

אדוה גבוה מעל כולם וענבר סדנאות חימר, ראש פינה


החוש האמנותי והסגנון העתיק אך מפואר של המושבה מוכיחים את עצמכם בכל שנה מחדש. ולכן, אחד המקומות הטובים לספוג בהם את האווירה המיוחדת הוא אדוה גבוה מעל כולם: 4 סוויטות מפוארות מאבן ראש-פינאית עתיקה שיושבות היטב מול הנוף המרהיב ומקבלות אליהן זוגות בלבד.

המחיר: 800 ש"ח ללילה באמצ"ש

האטרקציה: סדנאות יצירה פרטיות בקרמיקה וחימר בהנחייתה של ענבר רסקי, אמנית מוכשרת שתנחה אתכם לאורך כל התהליך מתחילתו ועד לרגע שבו תסיימו לצבוע ולקשט.

ספיישל חנוכה: הכנת מוצרים מיוחדים לחג דוגמת חנוכיות, קערות הגשה ללביבות ואפילו יצירת דגמי סביבונים.


 

אהבה ורומנטיקה וחוות רמות, מושב רמות


רומנטיקה וסוסים תמיד הולכים ביחד. הערך המוסף שלהם בחורף, הוא היכולת להתאוורר באוויר הצח והנופים שמבעד לאוזני הסוס ולחזור מיד לאחר מכן להתכרבלות משותפת בבקתה חמימה. לאהבה ורומנטיקה 2 סוויטות מקסימות מול הכנרת הכוללות המון פרטיות וגם שפע של פינוקים טעימים.

המחיר: 750 ש"ח ללילה באמצ"ש, תוספת לילד 150 ש"ח.

האטרקציה: טיול סוסים נפלא (אפשרות לטיול פרטי) במגוון מסלולים ומול הנוף המדהים ביותר לכנרת. אפשר להעצים את החוויה ולשלב מסלולים ארוכים יותר, טיולי זריחה ושקיעה ופיקניקים בשטח

ספיישל חנוכה: את השהות המפנקת והטיול המצוין אפשר לשלב עם פסטיבל טעם כנרת המיוחד (5 דקות נסיעה מהצימר) שיחול לאורך החג ומתמקד השנה בעיקר בבננות. יאמי!


 

אחוזת טרה קוטה ומסעדת הסושייה, מעונה ומעלות תרשיחא.


נכון, אמנם הפעם הצימר והאטרקציה שבחרנו לא נמצאים באותו המושב, אך המרחק ביניהם הוא 3 דקות בדיוק (ספרנו). ואין דבר כיפי יותר מדייט במסעדה טובה , אוכל טוב ומחמם ושהות בצימר ממכר. לאחוזת טרה קוטה שבנויה כאחוזת אצולה ספרדית יש לא רק סוויטות בעיצוב משגע, אלא שטח גן עצום ומרהיב ביופיו, עם בריכה מחוממת ומקורה לחורף, מתחם ספא לוהט והרבה נרות בכל מקום, לא רק בחנוכה.

המחיר: 650 ש"ח ללילה באמצ"ש. תוספת לילד 150 ש"ח.

האטרקציה: הסניף המשפחתי של רשת הסושייה המפנקת, שממוקם במעלות-תרשיחא המיוחדת לצד השוק המפורסם ומבחר פאבים, גלידריות ומסעדות.

ספיישל חנוכה: תשכחו מזה, בתרשיחא חוגגים קריסמס! הו הו הו…


 

ספא בגורן ופיינטבול גורן


לא באמת צריך להדגיש באיזה מושב מדובר כאן. אבל בכל זאת, רק כדי לפתות אתכם להגיע, נזכיר שגורן הוא אחד המושבים עם הנוף היפה ביותר בצפון וההתמחות שלו היא כמובן אירוח כפרי. ספא בגורן מתעלה על כל חוויה כפרית שהכרתם ומציע 2 בקתות מלאות גימיקים מדליקים מבפנים ובמחוץ שקשורים לעולם הספא, בתוספת אפשרות לשלב עיסויים שאותם מעניקה בעלת המתחם, מעסה מוסמכת במקצועה.

המחיר: 700-1,000 ש"ח ללילה, תלוי בסוג הבקתה ומסגרת האירוח.

האטרקציה: מתחם פיינטבול ענק ומדליק שכולל זירת לחימה ענקית, ציוד מלא וכמה אופציות מעניינות למשחק. תענוג!

ספיישל חנוכה: מחירי חג מיוחדים וסיורים מדליקים בשמורות המקיפות את גורן


 

טרה רוגע וקטיף משק לוי, שעל


רמת הגולן הקסומה בקרוב תתעטף בשמיכה לבנה מדהימה. עד אז היא מסתפקת בקישוטי סתיו כתומים-צהובים ונוף מושלם בעיקר מתוך המושב (20 דק' מפסגת החרמון). טרה רוגע מציעה 3 סוויטות לזוגות בלבד, לכל אחת פרטיות מוחלטת, אירוח נדיב ועיצוב רומנטי נפלא. אחת הסוויטות כוללת ג'קוזי ספא ענק ופרטי בעוד שהשתיים האחרות נהנות ממתחם גן אישי צמוד וירוק.

המחיר: 650-800 ללילה באמצ"ש כולל ארוחת בוקר. המחיר משתנה בהתאם לסוג הסוויטה.

האטרקציה: משק לוי הנהדר מציע קטיף פירות חופשי מזנים מיוחדים הגדלים רק כאן במשק החל מחודש מאי ועד אוקטובר. החל מנובמבר נערכים כאן טיולי ג'יפים משגעים בבוץ, בשלג ובכל נופי האזור, בשילוב ארוחות פויקה מחממות וסופר טעימות.

ספיישל חנוכה: ליד המושב תוכלו להצטרף לטקס הדלקת נרות בבית השוקולד דה-קרינה בעין זיוון, סדנאות חג במרכז וואסט, סיורי יין ועוד.



צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים