יוצאים לחופשה רומנטית? 8 רעיונות שיגרמו לאהבה שלכם לפרוח

מאת: צוות התוכן של צימרטופ04-07-2017
יוצאים לחופשה רומנטית? 8 רעיונות שיגרמו לאהבה שלכם לפרוח

הפתגם "לא טוב היות האדם לבדו", גורם לנו לפעמים לעשות דברים מטופשים, מצחיקים ומשעשעים כדי לשמח את בני הזוג ולקוות שהצלחנו לשכנע אותם להישאר איתנו לתמיד. אבל אהבה, איך נאמר, היא לא תמיד צמר גפן מתוק וטיפשי. אחרי זמן מה שאתם ביחד, כבר אין לבבות דמיוניים באוויר. הוא לא מביא לך פרחים ואת לא מבשלת לו ארוחה רומנטית.

זוגות שנמצאים ביחד כבר מספר שנים, נמצאים בשלב שבו "ככה זה שגרה". זה נכון, וזה בסדר גמור. יש לשניכם אחריות משותפת לבית, לילדים, לקריירה. אבל כשיוצאים לחופשה זוגית, נוסעים כדי להתנקות, להתנתק ולרענן את הקשר. אמנם מידת ההנאה מהחוויה תלויה רבות בשניכם, אבל זה ממש לא אומר שלא תוכלו לקחת את היוזמה ולהשקיע הפעם קצת יותר בכוחות עצמכם. אין צורך לשבור את קופות החיסכון, אלא רק תמצית רצון וקורטוב יצירתיות. דרך 8 טיפים פשוטים במיוחד, תוכלו להפתיע, לרגש ולהתאהב מחדש באנשים שאתם הכי אוהבים והם בכם.

1. הכינו פתקים צבעוניים ועליהם חידות, חובות או שאלות כיד הדמיון. הביאו אותם איתכם למקום האירוח ותלו אותם במספר מקומות. בני הזוג לעולם לא ישכחו איך נדרשו להחמיא לכם או להכין לכם קפה בכל פעם שהתקרבו למשל למטבח…

2. צאו לשופינג קטן בחנות ממתקים והביאו גומי, שוקולדים, סוכריות או כל הפתעה טעימה ומשמחת שהכנתם מראש. חלקו אותם לכוסות ופזרו בחדר. הריח המתקתק והמשכר יטען אתכם באנרגיות אפילו מבלי שתשימו לב לכך.

3. למשקיעים – אפשר לשלוף מתנה קטנה שהכנתם מראש: תמונה קטנה ממוסגרת, ברכה בכתב ידכם או אפילו שובר זוגי בהפתעה לפעילות, מסעדה או אטרקציה באזור שלכם.

4. בדרך כלל, צימרים לזוגות או סוויטות רומנטיות נוהגים להניח בחדר נרות ריחניים. השתמשו בהם. אגב, מומלץ שלא להסתפק במועט ולהביא אתכם עוד כמה משלכם…

5. כבר הסכמנו בתחילת הכתבה שמעשים טיפשיים נולדים מאהבה. הקדישו שעה לפחות ממהלך החופשה ותאפשרו לעצמכם להשתטות במשחקיה שנמצאת במתחם: פינג פונג, סנוקר ואם אתם לבד אפילו סטריפ…

6. אם אתם אמיצים, הסכימו על שעה אחת בה שניכם מכבים את הסלולרי. לא תאמינו עד כמה זמן האיכות והיציאה מהשגרה ישתפרו פלאים.

7. קשטו את המיטה, הג'קוזי או הרצפה בבלונים או עלי כותרת וצרו אווירה רומנטית מיוחדת, בזמן שבני הזוג במקלחת, בלובי או במרפסת.

8. לפני החופשה, התחייבו אחד בפני השני לשמור על הקלילות, על ההנאה ועל הספונטניות. זה לא רק יוסיף ללהבה הזוגית ויהפוך את החופשה למהנה יותר, אלא גם יזכיר לכם בדיוק את הסיבות שבגללן בחרתם להישאר האחד עם השנייה לתמיד.


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים