בגלל האיכות, המבחר והמחיר: 4 מקומות לשופינג מטריף בגליל המערבי

מאת: צוות התוכן של צימרטופ11-07-2017
בגלל האיכות, המבחר והמחיר: 4 מקומות לשופינג מטריף בגליל המערבי


שופינג עושים באהבה ובדרך כלל במרכז. שרונה מרקט, עזריאלי, ביל"ו סנטר, שוק רמלה-לוד ועוד הם חברים טובים-טובים שלי ושל הארון/ בית/ המקרר. גם חובבת מושבעת של הצפון כמוני, נהנית לפעמים לצאת מהחממה הקטנטנה של הצפון ולדרוש בשלומה של העיר הגדולה..


אבל אם נאמר את האמת, אין אף חובב שופינג (בדגש על חובבת) שאוהב לקנות ולטייל רק במקום אחד. בטח תסכימו, שופוהולקים שכמותכם, שחלק מהעניין הוא גם לגוון ולשנות את מה שכרטיס האשראי רואה מהארנק. וחוץ מזה, לחנות האהובה עליכם אפשר תמיד לחזור.

 

אז כדי שבביקור הקרוב מן העיר הגדולה לחממה הצפונית לא תרגישו מתוסכלים, הכנו לכם רשימה של 4 מקומות סופר מומלצים לשופינג בגליל המערבי, שנחשבים בין היתר גם לגדולים ביותר במדינה וגם נמצאים בכל מקרה, ממש על הדרך שלכם לצימר.

 

1. לא רק טסט - מעצמת הקניות ששמה ירכא


שופינג במחירים אטרקטיביים במיוחד הוא מה שהופך את הכפר הדרוזי ירכא לענקית הקניות הבלתי מעורערת, שמושכת אליה קהל מכל רחבי הארץ מידי סופ"ש.

מביגוד והנעלה ועד ריהוט אפשר למצוא כאן את הכל ובמחירים נוחים. כך למשל במקום לשלם 300 ש"ח עבור ג'ינס של חנות מותג, תשלמו על אותו הג'ינס בדיוק חצי מחיר אצל ענקית האופנה והמותגים "אמש סטאר". חנויות ענק כמו סופר "מרכז המזון" שאוחז בתואר הזול ביותר וענקית מוצרי התינוקות והילדים "מיי בייבי" נחשבות להצלחה אדירה שאליה הצטרף לאחרונה מתחם ביג חדש ובוודאי עוד כמה בהמשך הדרך. כל אלה הופכים כמובן את ירכא לעיר האאוטלט היחידה והגדולה בישראל.


חוויית הקניות: 8 מתוך 10. כל החנויות שומרות על שירות ברמה גבוהה ועל ארגון תדיר של החנות.

התמצאות במרחב: 6 מתוך 10. השיטוט בין המתחמים מחייב אוטו ואם זו הפעם הראשונה שלכם כאן, מומלץ שתשאלו היכן נמצא כל דבר.

שביעות רצון מהסחורה: 10 מתוך 10. כי אין כמו פריט נחשק ששילמתם עליו פחות מכולם.

 

 

2. כי רק קניון זה לא מספיק – הגרנד קניון בחיפה


אם לא ידעתם את זה עד היום, הגרנד קניון (מקבוצת קניוני עופר) מחזיק בתואר הגדול במזרח התיכון ובמספר מרשים של 200 חנויות, מן המותגים הגדולים בארץ. מעבר לשופינג, שוק אוכל מדהים והיכל מרהיב של קרין גורן, יש כאן על פני שלושת מפלסי הענק גם המון פעילויות פנאי שונות כמו מכון כושר של רשת הולמס פלייס ופארק שעשועים לילדים.

המבצעים, אם יש, תואמים את מבצעי הרשתות הרגילים ובנוסף אפשר ליהנות מימי הסיילים האטרקטיביים של קניוני עופר. אם אתם מגיעים הנה במטרה לעשות שופינג איכותי במיוחד, כדאי שתביאו חברים ותפנו לעצמכם חצי יום. לפחות.


חוויית הקניות: 10 מתוך 10. הרשתות הגדולות כמו הרשתות הגדולות, כבר יודעות היטב איך לרצות אותנו. וחוצמזה, אי אפשר לצפות לפחות ממקום בסדר גודל שכזה.

התמצאות במרחב: 8 מתוך 10. לא פשוטה אך אפשרית. ההמלצה שלנו – נסו להגיע בבקרים של אמצע השבוע כדי להימנע מעומסי המבקרים שמקשים על הליכה מהירה.

שביעות רצון מהסחורה: 10 מתוך 10. אין תלונות. אפשר למצוא כאן את כל המותגים והרשתות הארציות שמספקות בסופו של דבר, את אותו הדבר.

 

 

3. דאבל ריגושים – מתחם BIG קריות וקניון i way


מתחם השופינג העצום שמאכלס את צומת קרית אתא בקריות הפך בשנה האחרונה לאחד המרכזים המסחריים העסוקים בסביבה. לכאורה אין באמת סיבה לתנועת הקניינים ההיסטרית, אין כאן מבצעים מיוחדים או מכירות חיסול אטרקטיביות. כאן מילת המפתח היא דווקא נוחות. המיקום המרכזי כמו גם היכולת "לזגזג" בין שני המתחמים שמופרדים ע"י כביש בסך הכל היא די פשוטה והנגישות לחנויות גבוהה מאוד. בול באמצע יושבים בתי הקפה כך שאם חלילה תתעייפו בדרך, יש תמיד ממי לבקש אספרסו.


חוויית הקניות: 7 מתוך 10. הימים "החזקים" במקום יוצרים עומסי תנועה ותאי מדידה עמוסים לא פחות…

התמצאות במרחב: 10 מתוך 10. כל החנויות גלויות וברורות לעין, כך שתוכלו לראות גם את אלה שמעבר לכביש ולתכנן את מסלול הקניה.

שביעות רצון מהסחורה: 9 מתוך 10. אין כאן "בסטות" חשודות וגם חנויות האאוטלט מחזיקות בסחורה איכותית. יחד עם זאת לא כל החנויות מוכרות לקהל שאינו מקומי.


 

4. המלך הבלתי מעורער של הגליל – הקריון בקרית ביאליק

מכל מתחמי הבילוי והקניות באזור חיוג 04, הקריון היה ועדיין מתחם הקניות הפופולרי מכולם. אולי זה בגלל שגם הוא שייך לקבוצת קניוני עופר, שדוגלת בשיטות מכירה משתלמות לכל כיס, או אולי פשוט מפני שיש בו הכל. כולל קולנוע גלובס שנמצא בקומה העליונה, אותה קומה שעברה לפני כשנה מתיחת פנים והפכה לשדרת בילויים מדליקה במראה "רחוב פריזאי" הכוללת מסעדות, בתי קפה ופאבים.


חוויית הקניות: 8 מתוך 10. אמנם יש כאן הכל אך מרבית החנויות קטנות יחסית לגודל שבו אנחנו מכירים ואוהבים אותן.

התמצאות במרחב: 6 מתוך 10. נדרשת מכם עירנות רבה כדי להשיג חניה ואף לזכור את מיקומה (לקניון מספר חניות ובאזורים שונים). תקף גם לעניין מציאת כספומט…

שביעות רצון מהסחורה: 10 מתוך 10. אין דבר שתתקשו להשיג ומדיניות ההחזרות בכל החנויות בהחלט הגונה.



צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים