מה עושים בגליל המערבי?

מאת: צוות התוכן של צימרטופ04-07-2017
מה עושים בגליל המערבי?

מתארחים בצימר בגליל המערבי ומחפשים מה לעשות? יש לנו פתרונות מעולים!


פאבים, מסעדות, הופעות חיות וכמובן אטרקציות. הגליל המערבי הוא לא רק אזור שמצטיין בתחום התיירות, אלא גם בחיי התרבות שבו. בסמוך ליישובים הרבים, יש כאן גם ערים מרכזיות וגדולות (חיפה והקריות, עכו, נהריה ומעלות) ותראו לנו עיר שאין בה בילויים תוססים, על אחת כמה וכמה כשהיא מארחת באופן קבוע תיירים מרחבי הארץ ומהעולם.


בחרנו עבורכם 4 מקומות גליליים שבהחלט שווים את הביקור הקרוב שלכם:


1. פאב הפרה בשבי ציון – פאב קטן ואיכותי במיוחד שמקיים גם מגוון של הופעות אמני סטנד אפ וקומיקאים, זמרים ולהקות ידועים וטובים וערבי ליין במגוון סגנונות. יש כאן שני ברים גדולים, פנימי וחיצוני (בחורף סגור מכל צדדיו), אלכוהול במחירים ידידותיים (ראסטי נייל למשל, שמחירו הממוצע בארץ הוא 48 ₪, עולה כאן רק 39 ₪) ונשנושים מדליקים.


2. קציצה עגלגלה במושב מעונה –  מסעדת בוטיק נפלאה המגישה בשר משובח שנטחן במקום ובמחירים נמוכים ביותר (220 גר'+צ'יפס ב-38 ₪). לא רק הטעם כאן מדבר ("לעבור מידת עשייה" הוא מושג זר לצוות), אלא גם ההווי המיוחד של המקום, שכל קירותיו מקושטים בכתב ידם של הסועדים, בהמלצות על המקום והגיגים אקראיים שיעבירו לכם את הזמן.


3. החי פארק בקרית מוצקין – אם אתם בחופשה עם ילדים, זוהי חוויה שלא תרצו לפספס. מדובר בגן חיות שנפרש על פני 150 דונם ובו כל חיה שוכנת במרחב מחייה ענק משלה, שמותאם לסביבתה בטבע. ה"דובדבן שבקצפת" הוא מעבר מיוחד בו שוכנים קופיפים קטנים וסקרנים שיקפצו לכם על הכתף וישמחו שבאתם לבקר. בנוסף יש כאן מיני לונה פארק, מתנפחים, רכיבה על גמלים ופוני, סיורים חינוכיים ועוד המון. המחיר אגב,


4. טיילת נהריה – אם אתם חבר'ה, זה המקום שלכם. אפשר להיכנס למים (לאורך הטיילת ישנם חופי רחצה מוכרזים), לשבת באחד מבית הקפה, הפאבים או המסעדות בקו המים על משקה ומוזיקה טובה וליהנות מ"ווייב" אנרגטי ותוסס שמתלקח כאן כל יום מחדש. ואם זה לא מספיק, יש כאן גם פארק כלבים, פארק אתגרי לילדים, פארק גלגיליות ומגרש הוקי (!)

 

אל תסגרו את העמוד מבלי לצפות בכמה צימרים מומלצים שקרובים לכל האטרקציות:


סוויטות אורבן


אורבן בכפר ורדים – נופש בוטיק לאוהבי הפינוק האמיתי.

 

אחוזת טרה קוטה


הצימרים בטרה קוטה באוירה הספרדית הפסטורלית אחוזת טרה קוטה – נופש מרהיב בהשראה ספרדית

 

אביב בכפר


מי יכול לסרב לנוף המהמם שנשקף ממנו. 

 

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים