חרמון מי? 8 מקומות מושלגים שכדאי להכיר

מאת: צוות התוכן של צימרטופ11-07-2017
חרמון מי? 8 מקומות מושלגים שכדאי להכיר

אז במקום להצטופף בכניסה לחרמון ולהתפלל ליום ללא עומס מבקרים, הכנו לכם רשימת מקומות מושלגים ושווים לא פחות לביקור בחודש הקרוב. שלג שמח:

 

1. אביבים

אם תמיד רציתם לדעת איך זה מרגיש להיות בשני מקומות בעת ובעונה אחת – אתם יותר ממוזמנים לקפוץ הנה למושב אביבים. המושב הפסטורלי עד קטנטן, מהווה את התפר שבין שני אזורי הגליל – העליון והמערבי, כך ששכבה דקה של שלג בטוח תפגשו כאן.


2. צפת

לא יודעים מי החליט שהחרמון יהיה בחרמון, אבל תהיו בטוחים שהוא יכל להיות בצפת ולא הייתם שמים לב להבדל. גם כאן משקעי השלג מטפסים גבוה ומשאירים את העיר צבועה בלבן לפחות למספר שבועות בשנה.


3.פקיעין

הנה מקום שבטח פעם שמעתם עליו, אבל רובכם לא ממש יודעים היכן הוא באמת נמצא. פקיעין על שני חלקיה ניצבת בלב אחד הנופים המרהיבים ביותר בגליל ולפעמים גם זוכה לשלג. אל דאגה – גם אם זה לא קרה תמיד תוכלו לבקר בבית ג'ן הסמוכה, בה השלג כמובן מככב מידי עונה.

 

4. שעל

למה להשתחל בפקקים האיומים לחרמון כשאפשר סתם לעצור את האוטו איפה שהוא ברמת הגולן וליהנות בדיוק מאותו הדבר? מושב שעל נמצא ממש על הדרך שלכם – 15 דקות בלבד מפסגת החרמון. כאן בטוח שלא תבלו את זמנכם בפקקים ויש כאן מספיק שטחים פתוחים של שלג לכולם!


5. כפר יובל

הקרבה לקריית שמונה, נחל דן, הבניאס ושאר כוכבי הגליל העליון היא סיבה מספיקה טובה כשלעצמה לבקר כאן. השלג זה רק הבונוס :)


6. כפר ורדים

אה כן, תמיד חשבתם לבוא לבקר אבל אף פעם לא יצא. האמת? הפסדתם. מדובר במושב יוקרתי, שבניגוד למקביליו בארץ הוא מקבל נהדר את האורחים שבו. אגב, אם השלג בפנים לא מספיק לכם, אפשר להמשיך גם לפארק התעשייה תפן הסמוך – גם הוא אטרקציה מפורסמת בפני עצמו.


 

7. סאג'ור

אם בא לכם לפתוח את הבוקר עם קפה במרפסת נוף מטורפת לשלג, זה המקום בשבילכם. המושב התברך במיקום נהדר מעל הנוף ועם קצת מזל, השלג עוד עלול להפתיע גם כאן…


 

8. דלתון

מי שהקים את דלתון בטח היה סוג של מתבודד שהעדיף להתרחק מבני אדם אחרים ולהתיידד עם קליקות עצים וצמחים במקום. בכל מקרה, המושב ממוקם בלב אחד מחבלי הנוף החלומיים והצלולים ביותר בישראל ובהחלט שווה לבקר כאן גם בחורף.


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים