נמסים בגשם: 8 פינוקי חורף מחממים את הלב

מאת: צוות התוכן של צימרטופ11-07-2017
נמסים בגשם: 8 פינוקי חורף מחממים את הלב

עם כל הפקקים, ההצפות והקור, אין כמו להתנתק מהעולם בימים המרגיזים של החורף. ואם תשאלו את מרבית הישראלים, הם בוודאי יספרו לכם שזהו הזמן הכי טוב לנסוע לחופשה בצימר. זה רומנטי, זה מגיע עם ג'קוזי פרטי מחמם, נמצא במרחק נסיעה סביר, מלא בנוף מדהים ואוויר נקי והכי חשוב – מביא עד למיטה את ארוחת הבוקר, מבלי שנצטרך להתלבש בקור הזה לכבוד מסעדה או חדר אוכל בטמפרטורה מדכאת.


אבל אם חשבתם שבזה מסתכמת החופשה שלכם, תחשבו שנית. כי עבור המארחים בצימר כל אורח הוא מלך ובהחלט מגיע לו לקבל שפע של פינוקים בהפתעה, סתם ככה כי אוהבים אותו.


אז כדי שתדעו איך עומדת להיראות החופשה הרומנטית הקרובה שלכם, ליקטנו 8 דוגמאות לפינוקים אפשריים שמהם תוכלו ליהנות בכל צימר שמחשיב את עצמו לאיכותי, לבבי ומושקע:

 

1. אלכוהול – יש משהו נכון בשילוב שבין החיים הטובים לבין חופשה בראש לא ממש צלול. אם זה הזמן שלנו להתפרק ולצאת מהשגרה, אז למה לא להרשות לעצמנו דרינק טוב בבוקר או בצהריים, סתם כי אנחנו יכולים?

 

2. תותים – כן, תותים! לא רק שהם טעימים בטירוף ומהווים את ה-יתרון היחסי של החורף, הם גם משרים הרבה רומנטיקה. הכי תענוג לקבל בהפתעה קערת תותים וקצפת, בדיוק כשהסרט ששמתם לצפייה מהג'קוזי עומד להתחיל…

 

3. שתייה חמה – צימר ללא פינת קפה ותה הוא לא צימר. אבל הפינוק האמיתי טמון בשדרוג שלו לאספרסו חופשי במטבחון, או מארחת חייכנית עם מגש ועליו כוסות קפוצ'ינו ועוגיות ביתיות…

 

4. קינוחים – ואם אפשר אז הרבה מהם! מילקשייק, עוגות טירמיסו אישיות והפוך מושקע, עוגות ביתיות נפלאות וכו'

 

5. פינוקי רחצה - אם הצימר שלכם נדיב באמת, הוא לוקח ברצינות רבה את המקלחת שלכם. כאן לא יפנקו אתכם רק בשמפו ומרכך, אלא בכל החבילה, החל משמנים ארומנטיים ריחניים ועד מקלחות שעושות מסאז'…

 

6. חלוקים – המוצר המשלים שכל נופש חורפי חייב שיהיה לו, גם כדי שיהיה יותר חם ביציאה מהמקלחת/ ג'קוזי/ בריכה מחוממת וגם כדי שיהיה אפשר להסתובב בנוח בדיוק כמו בבית.

 

7. מגזינים – זה אולי נשמע קצת מוזר, אבל כשגשום וקר בחוץ אין דבר כיפי יותר מלהתחמם בפנים ולקרוא משהו נחמד. חוצמזה, זאת הזדמנות מצויינת להפסיק להתעסק עם הסלולרי.

 

8. נרות – פריט החובה שמקשט כל חופשה חורפית חייב להופיע גם כאן ובשפע. אחרת, מה שווים כל שאר הפינוקים שקיבלנו?

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים