סייב דה סוויטה: 6 מתחמי היוקרה המבוקשים בצפון לצילומי חתונה

מאת: צוות התוכן של צימרטופ11-07-2017
סייב דה סוויטה: 6 מתחמי היוקרה המבוקשים בצפון לצילומי חתונה

אז אחרי שנגמלנו בשעה טובה מצילומי טראש דה דראס סטייל סרח ולכלוכית (ד"ש חם מחופי ישראל) וצלחנו סוף כל סוף את תקופת ה"ניקח סתם תמונה ונכתוב עליה את התאריך" (כמה מושקע מצדכם זה בטח היה), עכשיו מגיע הלהיט החדש – צילומי זוגיות בסוויטות מפוארות, פרטיות ומעוצבות, מהסוג שהנשואים לעתיד בטח חולמים להתפנק בו בירח דבש.

אז לכבוד עונת החתונות המתקרבת ריכזנו עבורכם את המקומות הטובים, היפים והנחשקים לצילומי זוגיות מכל פינות הצפון. מזל טוב וזה:

 

1. סוויטת רויאל – לזוגות שאוהבים לנפץ מוסכמות

אולי המשובחת ביותר לצילום האיכותי שחיפשתם. רויאל נותנת "פייט" לכל מעצבי העל, תוך שהיא שומרת על מראה סוריאליסטי במיוחד ומשלבת טקסטורות שלעולם לא הייתם מעיזים לשלב בעצמכם: משבצות שחור-לבן, שטיחים פרחוניים, ריהוט בעל דוגמת "גלים" והיצירתיות עוד נטוייה. זה אולי לא קולע בול לטעם העיצובי שלכם בבית, אבל זה מקורי, מעניין לעין ומצטלם נהדר!


2. W בוטיק – לחתנים ולכלות שפשוט אוהבים ליהנות מהחיים

טוב, המתחם הזה מגלגל את שמו הרבה לפניו ורוב הסיכויים שכבר שמעתם את השם שלו באיזושהי שיחה עם הקשר יוקרתי. מדובר במקום ענק מכל הבחינות, איכותי ומאובזר ברמה הגבוהה ביותר. צילומי אופנה מתקיימים כאן כמעט באופן קבוע ובין מסיבת לרווקים לחופשה מפוארת, אפשר להבין שמאחורי מעטפת היוקרה העבה מסתתר מקום מצויין להפקות רומנטיות מכל הסוגים.


3. סוויטת נסיה – לזוגות שחולמים להיות מיליארדרים

אם נסיה הייתה מסעדה, היא כנראה כבר הייתה מקבלת 3 כוכבי מישלן או משהו כזה. מדובר בחוויה אליטיסטית מהסוג החדש ביותר, זה שפרץ לגבולות התודעה שלנו רק בשנה האחרונה. המקום כולו בניחוח אנגלי יוקרתי, מעוצב בהשראת הממלכה הויקטוריאנית וכולל כל אלמנט אפשרי של עושר ואושר עבור הזוג המאושר. הבריכה פוטוגנית במיוחד לצילומים וכבר בישלנו לעצמנו בראש אינספור פוזות לוהטות, מצחיקות, מרגשות שתוכלו ליהנות מהן בצילומים.


 

4. מלון הבוטיק קלמה - לאנשים שמעריכים את היופי שבעולם

אם ארמון מלכותי על הנוף מדבר אליכם במיוחד, זה המקום המושלם לסייב דה דייט שאתם מתכננים! מדובר במלון בוטיק נחשב ואצילי, משדר אלגנטיות ואיכות בכל רמ"ח פרטיו. הנוף מכאן פתוח וירוק, כך שתוכלו ליהנות מאלבום משולב: תמונות נוף בשילוב עם אמירת בוטיק ייחודית וסופר רומנטית. רק אל תשכחו להישאר גם לשקיעה ולשעה שאחריה כדי ליהנות מהתאורה החגיגית של המקום.


5. רויאל מוזס – לאלה שחולמים לגור במקום אקזוטי מרוחק

הגימיק הנפלא שמכונה רויאל מוזס, מעוצב כמו אי פסטורלי שוקק חיים. אחד כזה שבטוח הייתם רוצים לקנות אליו כרטיסי טיסה אחרי האירוע. הסוויטה מפוארת בכל קנה מידה: מיטה עגולה, סלון ענק, בריכה שלא תבייש אף מלון יוקרתי והכי חשוב – פרטיות מלאה לכם ולצלמים.


6. אחוזת רנסנס – לחתן ולכלה שמחפשים אווירה מיוחדת

כדי ליהנות מיום הצילומים המרגש שלכם באחוזה, תצטרכו לנסוע עד ראש פינה שמהווה כשלעצמה יעד מיוחד מאוד. האחוזה מרהיבה ביותר, בנויה מאבן ירושלמית וסביבה נוף משגע. בעוד שהסוויטות משגעות אך פחות מרווחות משאר המקומות ברשימה שלנו, מתחם הגן עומד בסטנדרט שקשה לפספס ובאיכות שקשה לפספס. אל תוותרו על צילומים בתוך בריכת הפסיפס!


 אגב, אם אנחנו כבר בענייני זוגיות ורומנטיקה, הנה 8 רעיונות טיפשיים ומשעשעים שיגרמו לאהבה שלכם לפרוח

 

ואם במקרה אתם מעוניינים להזמין חופשה בהרבה פחות זמן וכסף, התקשרו עכשיו למרכז ההזמנות שלנו – 052-9097777

צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים