החופשה המושלמת בהישג ידכם: 11 טיפים להזמנה נכונה של הצימר

מאת: צוות התוכן של צימרטופ11-07-2017
החופשה המושלמת בהישג ידכם: 11 טיפים להזמנה נכונה של הצימר

מציאת חופשה נכונה וטובה היא עבודה.


טוב, אולי לא ממש עבודה מאומצת, אבל אחת כזו שגובה זמן יקר בחיפושים, בירורים, שיחות וכמובן כסף – שהרי כל חופשה כרוכה גם בכל מה שמסביב: אוכל, בילוי טוב ונסיעות.

אם יש אמירה שאנחנו כאתר דוגלים בה, היא שקיפות. ואנחנו כאן כדי לגלות לכם את מה שאחרים מעדיפים אולי להצניע. אז כדי שלא תלכו לאיבוד במהלך ההזמנה ותדעו איך לשלוף בקלות ובמהירות את המקום הנבחר שלכם מתוך עשרות אלפי המקומות ברשת, הכנו לכם 11 טיפים מאת צוות המקצוענים שלנו, שיעזרו לכם בבחירת חופשה נכונה ומוצלחת. 

 

1. אתרו את נותן השירות הטוב ביותר דרך המלצות האורחים

הצימרים בצפון הארץ הם אינם ארגונים גדולים, רשתות ענק או תאגידי חופשות. מאחוריהם מסתתרים אנשים פרטיים שיישמו דרך ניסוי וטעייה את חוויית השירות שהם מעניקים. לכן, הקפידו לבדוק את ההמלצות: האם יש הרבה? האם יש המלצות מהשנה האחרונה? האם הן חושפות פרטים שרק האורח הממליץ יכל לספר עליהם כמו קבלת עוגה בהפתעה, אקסטרה מגבות, או זמינות טלפונית גבוהה במהלך השהות? ככל שתקפידו להתמקד במה שכתבו האורחים האחרים ולקרוא היטב בין השורות, תדעו בדיוק מה מצפה לכם במקום עצמו.


2. וודאו את רמת הניקיון ותקינות האבזור לפי התמונות

בעולם שכולו טכנולוגיה, קל ביותר לזהות צילום מרוטש, עיוות גרפי וחיתוך של משהו שמישהו ניסה לטשטש. הדבר הראשון שילמד אתכם על השקעת המארחים בצימר שלהם הוא איכות הצילום. המארחים מזמינים לרוב צלם מקצועי כדי לשקף לכם ככל שניתן את החוויה במקום ולשם כך הם חייבים להיות מתואמים ברמת הניקיון המשתקפת מן העדשה, בנישנושים שמוגשים לאורחים בתוך הצימר ואפילו בסט מצעים תואם. הכל כדי שתקבלו באמת וכראוי את המקום שציפיתם לקבל במעמד ההזמנה.


 

3.  אל תתביישו – פתחו מפה ובידקו את המיקום

לא פעם נתקלנו באורחים שסיפרו באכזבה על מיקום שהקשה עליהם מבחינת גישה ומרחק לפעילויות בסביבה. אז קודם כל, משפט הרגעה לציבור הרחב: הצימרים נועדו לספק לכם ניתוק אמיתי מעולם השגרה וזו הסיבה שהם ממוקמים הרחק ממקומות סואנים (בניגוד למלונות למשל, ששם הנחשבים ביותר נמצאים בול במרכז העניינים). שנית, זכרו שמיקום הוא דבר יחסי. אחד אוהב את הים, השני את הנוף מקצה ההר. לכן, בדקו קודם כל עם עצמכם מה תרצו לעשות בסביבה או לראות דרך החלון. לאחר מכן פתחו מפה (לא, waze לא יעזור הפעם) ובדקו היכן נמצא המושב, מהו הכביש שדרכו נוסעים אליו ומה נמצא לידו.


 

4. לימדו לשאול את השאלות הנכונות

כולנו יודעים לשאול אם הבריכה גדולה, אם החדרים נקיים מספיק, אם אין רעש מסביב… אך מה שבטח לא קלטתם, זה שכל השאלות החשובות האלה מסתכמות לרוב בתשובת כן/לא, כאשר הן לא באמת משאירות מקום לבירור מעמיק. ברור שיגידו לכם שהבריכה גדולה! הרי בעיני המארחים היא ענקית, אולי מבחינתכם פחות. ברור שיגידו לכם שיש נוף פתוח! הרי בהליכה לקצה הרחוב ניתן לראות הכל! החכמה היא לדעת לשאול שאלות פתוחות, שיביאו אתכם מהתלבטות להחלטה. למשל: במקום "יש רעש ליד הצימר?" שאלו: "מה נמצא מעבר לחצר הצימר?" במקום: "הבריכה גדולה ונקייה?" שאלו: "מהו גודל הבריכה שלך? וכל כמה זמן היא עוברת ניקוי יסודי?"


 

5. רוצים להפחית במחיר? אל תתמקחו. פשוט חפשו את הדיל

רוצים חופשת 5 כוכבים ובזול? צאו מזה. לצערכם המשוואה הזו לא באמת קיימת. רוצים ליהנות ממקום משובח עם מארח צמוד ובריכה פרטית? שלמו בהתאם. חשוב לכם רק "להניח את הראש"? אחלה. רק אל תצפו לאירוח ברמה גבוהה. אם נסתכל על זה מנקודת המבט של חו"ל, זה כמו ההבדל בין סוויטה אקזוטית על הים ובין גסט האוס עם מקלחת משותפת ל-8 חדרים. איכות גובה מחיר. נקודה. אז איך בכל זאת תוכלו לחסוך? הפנו את תשומת הלב למקומות שמציעים הנחות מיוחדות בדקה ה-90, יותר באמצע השבוע ופחות בחגים ובחופשות. ככל שהתאריך מבוקש פחות, כך מחירו יורד בהתאמה, מה שמאפשר לכם להשיג חופשה טובה ויוקרתית ככל שתהיה, לפעמים גם במאות שקלים פחות.


 

6. מותר לכם להיות סקפטיים. גם לגבי האתר שבו אתם צופים.

נסו לבצע חיפוש ברשת על כל צימר שתרצו. סביר להניח שתראו אותו בכמה אתרים שונים, כאשר המידע בהם בסך הכל דומה וגם התמונות לא שונות במיוחד. אז מה בכל זאת ההבדל? יש די הרבה אתרי צימרים, למען האמת. חלקם מוכרים יותר וחלקם פחות. ההבדל הוא בגישה - בנאמנות לכם, הגולשים. ביכולת להגיש לכם לא רק את המידע שהייתם רוצים לקרוא, אלא גם את כל הפרטים הטכניים על המקום: גודל בריכה וגודל חדר, כמות אנשים שהמקום יכול להכיל וכמה שיותר פרטים "קטנים" שאולי לא חשבתם לשאול טלפונית. חפשו את הצימר שלכם במספר אתרים והתמקדו לבסוף בזה שמכיל את המידע הטוב והרלוונטי ביותר עבורכם.


 

7. הטיפ הכי חשוב שלנו למתלבטים! והוא כולל דף ועט.

איך אנחנו אוהבים לקנות משהו ולהתחרט. להיות רעבים ולא לדעת מה בא לנו לאכול. לחתום על העסקה ואז להתלבט אם היה כדאי. הגיע הזמן שנודה בזה – אנחנו א-ו-ה-ב-י-ם לא להחליט. וזה בסדר גמור! אבל לפעמים אנחנו חייבים פשוט לסמוך על עצמנו ולבחור, מתוך ידיעה שעשינו את הדבר הכי נכון עבורנו. לכן, אם עשרות תמונות של צימרים יפים מבלבלות אתכם, פשוט ערכו רשימה על דף של כל המקומות שמצאו חן בעיניכם ואל תשכחו לציין גם פרטים חשובים על כל אחד מהמקומות, כדי שתזכרו מי ומה. שבו על הרשימה יחד עם בני הזוג/ החברים/ המשפחה וצפו יחד במקומות שבחרתם. מכאן תוכלו להתחיל לצמצם, לברר עלויות, תפוסה ורלוונטיות, כאשר כל השיקולים נאספו לבסוף במאמץ משותף ועול ה"החלטה" הוסר מעליכם.


 

8. דעו איזה מהמקומות יוקרתיים באמת

בטח שמתם לב שלפחות מחצית מהצימרים שפגשתם נמצאים תחת מעטפת "יוקרתיים", למרות ש… איך נאמר… לא ממש השתכנענו שהם באמת כאלה. הסיבה לכך היא יצירת מצג שווא לאורך השנים, של מקומות שמנסים "למשוך לקוחות" על חשבון מה שהם באמת. לכן, דעו שמתחם נופש יוקרתי ברמה הגבוהה ביותר שיש עולה החל מ-1,100 ש"ח ללילה בסופ"ש. בנוסף לכך, השתמשו בחושים שלכם ותנו לעצמכם לזרום עם התחושות לגבי המקום: בחנו את העיצוב (חייב להיות יוצא דופן), את רמת הריהוט (האיכות משתקפת מהתמונות), את מידת הפרטיות וגם את כל הדברים הכלולים באירוח.


 

9. בדקו היטב את מידת הפרטיות שלכם!

למעט המקומות שמוגדרים בבירור כמתחמי נופש פרטיים רק לזוג אחד או משפחה, שאר המקומות מציעים בין 2 ועד אפילו 10 צימרים באותו המתחם. מה שאומר שהבריכה, החצר ושאר מתקני הנופש משותפים לכם ולכל שאר האורחים. אם בחרתם למשל להתארח במתחם הכולל 4 צימרים, דעו שייתכן וילדי הצימר השכן ישתוללו בבריכה, ההורים ישמיעו מוזיקה ויתמקמו על שולחן הפיקניק שתכננתם לאכול בו. ומותר להם לעשות זאת בדיוק כמוכם! אם לא בדקתם מראש מיהם השכנים שלכם באותו יום, אין לכם על מה להתלונן. רק להצטער על החופשה שהתקלקלה. לכן אם הפרטיות חשובה לכם, היו אחראים לוודא זאת מראש. הסתכלו על כמות הצימרים במתחם (לרוב תופיע בראש העמוד באתר), בדקו מה כתוב במפרט החדרים ולמי יש מרפסת גן פרטית, גישה נפרדת לצימר, חניה צמודה וכד'. תמיד תוכלו לשאול מהו המרחק בין הצימר שלכם לשכנים, או מהו גובה הגדר שתפריד אתכם משכנים שמתגוררים בסמוך לצימר.


 

10. תנאי הזמנה, תנאי הזמנה, תנאי הזמנה

עד שכבר יוצאים לחופש, גם לכאן הבירוקרטיה חייבת להידחף. כן, זה מעצבן אבל הכרחי. שימו לב תמיד לאותיות הקטנות, לתנאי הביטול שעלולים לחייב אתכם אם לא ביטלתם במועד, לתוספת המחיר עבור אורחים נוספים, ילדים וארוחות בוקר. אל תיקחו שום דבר במסגרת האירוח כמובן מאליו ואם הדברים הללו לא מצויינים באתר, חובה לוודא אותם היטב מול בעלי הצימר. ואם אנחנו כבר נוגעים בעניין התשלום – חשוב להבהיר: כ-ל מתחמי האירוח בישראל עובדים באופן שבו משלמים מקדמה ואז את היתר בכניסה! מלונות, כפרי נופש, צימרים ואוהלים במדבר. ה-כ-ל! אל תיעלבו ואל תעקמו את הפנים. היו הגונים ושלמו את מה שהתחייבתם, כשם שהצימר מתחייב להעניק לכם את החופשה שהזמנתם.


 

11. למדו את עצמכם להתחיל ליהנות עוד לפני ההגעה

אחרי שהשקעתם, בדקתם ושאלתם – אתם יכולים להיות רגועים ולדעת שאתם יוצאים לחופש. לעולם אל תגיעו בתחושה רעה. הכינו את הגוף והנפש שלכם ליום או יומיים של רגיעה ושלווה, חשבו על התחושה האישית שלכם כשאתם בבריכה הצלולה מול נוף מדהים ושתפו בה את מי שנוסע איתכם, הכינו מוזיקה טובה, כמה חטיפים שאתם אוהבים וספר טוב, ארזו את התיקים בהתאם ותכננו את הנסיעה שלכם כך שתהיה נעימה ומשולבת עצירות בדרך. קחו את הזמן, אל תמהרו והכי חשוב – הגיעו בשלום ובבטחה.


 

 

אהבתם את הטיפים שלנו? בואו לבדוק מה אנחנו ממליצים שתעשו בחופשה שלכם על הבוקר

רוצים שאנחנו נמצא עבורכם את החופשה המושלמת? התקשרו למרכז ההזמנות שלנו – 052-9097777


צוות התוכן של צימרטופ

חברת פרסומדיה נטגרופ הבעלים של האתר "צימרטופ" ושל פורטלי תיירות נוספים. החברה קיימת משנה 2006 - למעלה מ-18 שנים של ניסיון בתחום הצימרים והאירוח הכפרי. צוות התוכן של האתר מונה כותבי תוכן ועורכים בעלי ניסיון עשיר וותק בתחום ענף האירוח הישראלי. כותבי התוכן מגוונים בידע שלהם ובכך מעשירים את הטקסטים הנכתבים באתר ומתאימים את הכתיבה שלהם לזמנים העדכניים במרוצת השנים.
לכל המאמרים